ŘSD ČR otevírá v Plzni nový úsek silnice

Ředitelství silnic a dálnic ČR uvede 1.listopadu 2004 do provozu 1,25 km dlouhý úsek silnice I/27 Tyršův Sad – Sukova ulice (1. stavba) v Plzni.

Cílená propagace v Plzni

Ředitelství silnic a dálnic ČR uvede 1.listopadu 2004 do provozu 1,25 km dlouhý úsek silnice I/27 Tyršův Sad – Sukova ulice (1. stavba) v Plzni.
Výstavba byla zahájena v srpnu roku 2002 a celkové náklady na její realizaci dosáhly 478 mil. Kč (z toho úvěr EIB 387 mil.).
Nový úsek je přímým pokračováním předchozí stavby (MÚK Tyršův sad), a to jako čtyřpruhová komunikace kategorie S22,5/70. Prochází zářezem kolem osady Na Výsluní a dále nad stavebním areálem. Přechází řeku Radbuzu železobetonovým mostem o 6 polích, délce 270 m a výšce nad terénem max. 28 m. Jedná se o dva samostatné souběžné mosty s monolitickými opěrami a pilíři a také dodatečně předpínanou mostovkou ze železobetonových segmentů. Dále pokračuje přes někdejší domek hrázného Borské přehrady směrem k západní straně Borské věznice a končí v Borské serpentině nad přehradou u železniční trati Plzeň – Klatovy.
Spolu s mostem přes Radbuzu je v trase vybudována ještě lávka pro pěší přes čtyřpruhovou komunikaci v km 0,475 a to pro zpřístupnění chatové osady Na Výsluní. Pro příjezd do uvedené osady od stávající Klatovské ulice již slouží MK budovaná ve stavbě MÚK Tyršův sad. Ostatní příjezdy do osady zůstaly zachovány (od městské části Doudlevce).
Dalším mostem ve stavbě je most přes přeložku Klatovské ulice v km 1,093. Jedná se o jednopolový monolitický rám. Pod tímto mostem povede stávající Klatovská ulice avšak až po dobudování pokračování čtyřpruhové silnice I/27, tj. 2. stavby Tyršův sad–Sukova ulice.
„Provoz po stávající Klatovské ulici povede zatím po původní trase. Důvodem toho je, že by po přepojení provozu na čtyřpruhovou silnici a na přeložku stávající Klatovské ulice pod most vznikla v prostoru mezi mosty přes železniční trať a novým mostem přes uvedenou Klatovskou ulici dopravně nevyhovující křižovatka“, říká Zdeněk Kuťák, ředitel Správy ŘSD v Plzni.
Kromě mostů je ve stavbě 150 m opěrných zdí, součástí stavby jsou i vyvolané překládky inženýrských sítí.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 26.10.2004 16:43




0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka