SEO faktory pro rok 2012

Máte internetové stránky? Provozujete eshop? Potřebujete zvýšit návštěvnost a tržby? Pokud ano, pak byste se měli zajímat o optimalizaci pro vyhledávače (SEO).

Jarní servisní akce AUTO CB

Máte internetové stránky? Provozujete eshop? Potřebujete zvýšit návštěvnost a tržby? Pokud ano, pak byste se měli zajímat o optimalizaci pro vyhledávače (SEO).

Zajímá vás, jaké jsou nejdůležitější SEO faktory? Tento článek přináší výběr z názorů osmnáctky expertů na Search Engine Optimization. Kompletní názor všech 18ti specialistů na optimalizaci pro vyhledávače naleznete v článku Onsite faktory pro rok 2012.

18 expertů okomentovalo podstatné faktory pro rok 2012

Rand Fishkin (CEO of SEOmoz)

Považuje za důležitý skvělý design a příjemný uživatelský prožitek, kvalitní obsah stránky (body content) a klíčová slova v titulcích.

James Agate (zakladatel Skyrocket SEO)

Zastává názor, že pro optimalizaci je podstatné mít na webu méně stránek ale více relevantních s velmi kvalitním obsahem. Dále je důležité vyladit každou stránku podle potřebného klíčového slova a jak říká James Agate "odstranit nábytek". Nábytkem je myšlen nadbytečný obsah stránek, který působí jako spamm (například v patičce webu).

Dan Petrovic (ředitel DejanSEO)

Potvrzuje, že tag title je velmi silný SEO faktor a mimo jiné vyzdvihuje užitek autorství obsahu. Pokud na webu prezentujete autorství obsahu, získáváte důvěru jak uživatelů tak i vyhledávačů.

Ross Hudgens (SEO Manager ve společnosti Full Beaker, Inc.)

Věří, že velmi důležitý je title tag, struktura URL a také CTR. Za super důležitý SEO faktor pro rok 2012 považuje aktuálnost (čerstvost) stránek, která je dána četností změn na stránce.

Jon Cooper (Majitel Point Blank SEO)

Domnívá se, že mezi 3 nejdůležitější SEO faktory patří Title stránky, hloubka obsahu (články o rozsahu více než 800 slov) a odkazy uvnitř obsahu (zde Jon Coper vyzývá k odkazování nejen na svůj web ale také na autority ve světě internetu).

Jan Vavřička (SEO konzultant, UNIWEB s.r.o)

Za naprosto zásadní faktor pro úspěch webu považuji kontinuální optimalizaci a trvalé rozšiřování obsahu. Jakmile přestanete svůj web obohacovat o přínosný a relevantní obsah, konkurence vás okamžitě předběhne. Pokud bych měl vyjmenovat 3 nejdůležitější on-site faktory, tak bych zvolil spíše tři okruhy faktorů: kvalitní obsah z hlediska aktuálnosti, hloubky, relevance a originality, dále užitečné webové aplikace, které podpoří spontánní tvorbu zpětných odkazů a také pestrost a dostupnost přínosných obsahových příloh jako jsou dokumenty, obrázky, grafy či videa. Za samozřejmé považuji 100% využití technických SEO faktorů (tagy title, interní linkbuilding, hezká URL, informační architektura), o kterých se více či méně detailně zmiňují kolegové, říká Jan Vavřička.

TIP redakce! Pokud hledáte specialistu na SEO v Plzeňském kraji, doporučujeme vám firmu UNIWEB s.r.o. (www.uniweb.cz)

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka