Jasnou jedničkou na českém trhu, nejen v prodejích, ale i ve vnímání veřejnosti zůstává v kategorii sektů značka Bohemia Sekt. Podle průzkumů si totiž drtivá většina lidí spojuje oslavy Nového roku právě s „Bohémkou“. Vyplývá to ze studie společnosti TNS Aisa.
„Více než 90 procent dotázaných si spontánně v souvislosti se slovem sekt vzpomnělo na Bohemia Sekt a na dotaz, zda lidé znají značku Bohemia Sekt, odpovídali Češi jako jeden muž ano“, vysvětluje Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.
„Průzkum TNS Aisa ukázal, že nejbližší konkurenční značku sektů zná zhruba 60 procent respondentů, avšak jen necelá pětina dotazovaných si na něj vzpomněla spontánně. Šumivé víno z produkce BOHEMIA SEKTU někdy ve svém životě vyzkoušelo více než 97 procent Čechů a v posledním půl roce ho ochutnaly zhruba dvě třetiny dotázaných, u nejbližší konkurence tomu bylo jen něco málo přes deset procent lidí.
„Průzkum potvrdil to, že se sekty společnosti BOHEMIA SEKT těší značné popularitě, a že oslavy Silvestra a Bohemia Sekt jsou v podstatě synonyma,“ řekl dále Martin Fousek