Sledovanost TV ZAK se za půl roku zvýšila na dvojnásobek

TV ZAK sleduje v západních Čechách přes 260 000 diváků týdně a zvýšila se i denní sledovanost, a to na více než 60 000 diváků denně. Oficiální průzkum sledovanosti opět zpracovala renomovaná agentura MediaResearch. "Velice nás těší zájem Západočechů o naše regionální vysílání. Od spuštění ...

Jarní servisní akce AUTO CB

TV ZAK sleduje v západních Čechách přes 260 000 diváků týdně a zvýšila se i denní sledovanost, a to na více než 60 000 diváků denně. Oficiální průzkum sledovanosti opět zpracovala renomovaná agentura MediaResearch.
"Velice nás těší zájem Západočechů o naše regionální vysílání. Od spuštění samostatného vysílání počátkem loňského roku jde vše nad očekávání a trend sledovanosti je stále prudce rostoucí." komentuje aktuální průzkum výkonný ředitel TV ZAK Marcel Kotyk.
Zvýšení sledovanosti TV ZAK určitě pomohlo i to, že se jejímu vedení letos podařilo domluvit s předním poskytovatelem kabelového připojení společností UPC na zařazení programu TV ZAK do nabídky v západních Čechách.


Do průzkumu byl poprvé zahrnut i průzkum z okresu Karlovy Vary. Celkovou sledovanost lze dělit zhruba na 80% pro Plzeňský kraj a 20% pro okres Karlovy Vary.


"Zaznamenáváme oproti dřívějšku daleko větší zájem diváků a dostáváme víc reakcí na jednotlivé reportáže. Vážíme si toho, že nám lidé telefonují náměty, píší maily, chodí přímo do redakce s návrhy na nové pořady nebo nám nabízejí témata ze svého okolí. Často se na nás obracejí i se žádostmi o pomoc s různými problémy. Pokud je to v našich silách, samozřejmě rádi vyhovíme," říká Marcel Kotyk a dodává, že tak vysoká sledovanost je pro celou redakci obrovskou odměnou.


Z průzkumu dále vyplynulo, že s hlavními pořady TV ZAK jsou diváci zcela spokojeni a líbí se jim nová grafika vysílání. Nepřekvapil ani výsledek na dotazování znalosti jiných regionálních televizí v Plzeňském kraji, kdy méně než 6,5 % obyvatel zná jinou regionální televizi, než TV ZAK.


"Obrovský potenciál máme stále v Karlovarském kraji, kde jsme poměrně novou televizí. A máme i další plány, jak programově vylepšit vysílání TV ZAK, abychom zaujali ještě více diváků." dodal Marcel Kotyk.


Výzkum agentury MediaResearch v Plzeňském kraji byl realizován prostřednictvím telefonického sběru dat, metodou CATI, v období od 2. 4. do 29. 4. 2013.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 16.06.2013 14:15



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka