SOLO přidala do názvu mezinárodní výraz „Matches & Flames“

Světoznámý prodejce zápalek SOLO SIRKÁRNA upravuje název společnosti na SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. Důvodem korekce je především snaha výstižněji vyjádřit aktuální obchodní orientaci firmy, ale také usnadnit komunikaci se zahraničními partnery. „Matches“ – zápalky, patří neodmyslitelně ke společnos...

Cílená propagace v Plzni

Světoznámý prodejce zápalek SOLO SIRKÁRNA upravuje název společnosti na SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. Důvodem korekce je především snaha výstižněji vyjádřit aktuální obchodní orientaci firmy, ale také usnadnit komunikaci se zahraničními partnery. „Matches“ – zápalky, patří neodmyslitelně ke společnosti SOLO a zůstávají i nadále hlavním dodávaným artiklem. Výraz „Flames“ – plameny, znamená zařazení dalších produktů na bázi plamene do portfolia firmy s dlouholetou tradicí.
Podle generálního ředitele společnosti Davida Jelínka je pro mnoho zahraničních partnerů společnosti výraz „sirkárna“ obtížně pochopitelný i vyslovitelný. „Jsme firmou s výrazným exportním zaměřením, proto jsme se přiklonili k mezinárodně srozumitelnému slovnímu spojení v anglickém jazyce, který je v obchodní sféře nejpoužívanější,“ uvedl David Jelínek. Úpravy a zjednodušení se dočkala rovněž internetová doména společnosti. Na www.solo.cz je kompletní portfolio firmy dostupné ve třech jazykových mutacích.
Dodavatelé společnosti se rekrutují především ze zahraničí a také vývoz zboží v současné době tvoří zhruba 50 % tržeb SOLO MATCHES & FLAMES, v případě samotných zápalek pak jeho podíl přesahuje 60 %. V loňském roce společnost prodala 150 milionů krabiček zápalek, přičemž 92 milionů krabiček putovalo na zahraniční trhy. Značkové zápalky se světoznámými známkami THE SCISSORS, THE KEY, THE PIPE a dalšími firma exportuje do mnoha zemí Evropy, na Blízký východ, do afrických zemí, Latinské Ameriky či do Karibské oblasti. SOLO MATCHES & FLAMES je také dominantním dodavatelem zápalek v tuzemsku – podíl společnosti na českém trhu dosahuje zhruba 95 %.
Druhým důvodem, který společnost přiměl ke změně názvu, je rozšiřující se orientace i na jiné příbuzné produkty. I když klasické zápalky stále tvoří zhruba 70 % tržeb SOLO MATCHES & FLAMES, nabízí společnost také zapalovače, podpalovače ohně, svíčky nebo atypické formáty zápalek (krbové, doutníkové), a to včetně reklamních potisků nebo privátních značek zákazníků. „Ve vyspělých zemích poptávka po standardních zápalkách bohužel trvale klesá. Naopak na vzestupu jsou třeba netradiční formáty zápalek. Tomuto trendu jsme se museli přizpůsobit,“ vysvětlil David Jelínek s tím, že firma se z dodavatele zápalek stává „dodavatelem plamene“.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 08.06.2011 06:49



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka