Další svědky je třeba vyslechnout ve sporu o autorská práva k výtvarnému ztvárnění a ke jménům legendárních loutkových postaviček Spejbla a Hurvínka.
Takový je verdikt Vrchního soudu ve sporu mezi ředitelkou pražského Divadla SH Helenou Štáchovou a Městským ústavem sociální péče v Plzni.
Miloš Kirschner si v roce 1994 v souvislosti s autorskými právy zaregistroval dvě ochranné známky. Právě ty se staly po jeho smrti předmětem soudního sporu mezi vdovou po Kirschnerovi Štáchovou a plzeňským ústavem, který se stal nositelem dědických práv po Skupovi. Dědička po zakladateli divadla totiž zemřela právě v tomto sociálním zařízení.
Právní zástupkyně plzeňské strany Elena Hornová nyní tvrdí, že Skupa vytvořil podobu obou loutek a vymyslel jim jména, a ústav je proto dědicem absolutních autorských práv. Registrace ochranných známek je proto neplatná. Zároveň požaduje, aby divadlo plzeňským platilo ročně paušálně zhruba 700 tisíc korun, k tomu 30 procent ze všech tržeb.
Protistrana naopak míní, že dědici po Skupovi nemají nárok na autorská práva. Výtvarnou podobu loutkám prý vdechli až řezbáři Noskovi, a se Skupovým návrhem se příliš neshodovala. Jména pak vymyslel Skupův přítel Karel Koval. Štáchová navíc argumentovala tím, že by požadavky ústavu přivedly divadlo na dno.