Soutěž ocenila propagační materiály Plzeňského kraje

Náměstkyně hejtmana Plzeňského kraje Mgr. Olga Kalčíková převzala cenu v prestižní soutěži „Náš kraj 2007“, kterou již šestým rokem pořádá odborné vydavatelství C.O.T. media. Plzeňský kraj se v celkovém hodnocení kvality a vypovídající hodnoty svých propagačních materiálů v kategorii „Nejlepší ...

Cílená propagace v Plzni

Náměstkyně hejtmana Plzeňského kraje Mgr. Olga Kalčíková převzala cenu v prestižní soutěži „Náš kraj 2007“, kterou již šestým rokem pořádá odborné vydavatelství C.O.T. media.
Plzeňský kraj se v celkovém hodnocení kvality a vypovídající hodnoty svých propagačních materiálů v kategorii „Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje“ umístil na 2. místě. Na stupni vítězů vedle našeho kraje stanul kraj Olomoucký a Karlovarský kraj byl třetí.
„Získané ocenění krajských propagačních materiálů od odborné poroty mě velmi potěšilo a věřím, že také přispěje k větší návštěvnosti našeho regionu. V letošním roce se jedná již o třetí cenu, kterou Plzeňský kraj v této oblasti získal “, prohlásila Mgr. Olga Kalčíková, která vedle diplomu převzala i skleněnou plastiku.
Do soutěže mají možnost se zapojit kraje, města a obce, informační centra, destinační managementy, turistické regiony i komerční subjekty. Soutěž má za cíl podpořit tvorbu turistických materiálů v regionech, tvorbu nových produktů a přispět ke zlepšení služeb v informačních centrech.
Jednotlivé přihlášené subjekty mohly v letošním roce soutěžit v sedmi kategoriích , neboť soutěž byla rozšířena o dvě nové kategorie, a to „Jednotnou kampaň“ a „Multimediální prezentaci na CD nebo DVD“.
Plzeňský kraj se v této soutěží umístil poprvé v roce 2004, kdy také v kategorii „Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje“ získal druhé místo (první byl kraj Středočeský, třetí byl kraj Olomoucký).


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
07.12.2007 14:28



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka