Soutěžte i v kraji s programem Šťáva a vyhrajte navigaci

Návštěvníci akcí Šťáva v regionu mají po celé léto možnost vyhrát Outdoor GPS navigaci. Stačí tipnout počet registrovaných uživatelů Zákaznického programu Šťáva od Skupiny ČEZ a svým tipem se co nejvíce přiblížit skutečnosti. Kromě slev a bonusů na volnočasové aktivity od Šťávy, čeká na výherce i pr...

Cílená propagace v Plzni

Návštěvníci akcí Šťáva v regionu mají po celé léto možnost vyhrát Outdoor GPS navigaci. Stačí tipnout počet registrovaných uživatelů Zákaznického programu Šťáva od Skupiny ČEZ a svým tipem se co nejvíce přiblížit skutečnosti. Kromě slev a bonusů na volnočasové aktivity od Šťávy, čeká na výherce i praktický pomocník na rodinné výlety po Česku.
Do soutěže se může zapojit každý zákazník Skupiny ČEZ při účasti na některé z akcí, které v kraji ČEZ podporuje (seznam níže). Soutěžící přímo na místě odpoví na uvedenou soutěžní otázku a následná slosování, která proběhnou během léta, určí celkem 3 výherce. V rámci těchto tří slosování získá tipující s nejpřesnějším odhadem turistickou GPS navigaci, která obsahuje nejen silniční a uliční mapy České republiky, ale i turistické trasy, cyklotrasy, polní nebo lesní cesty. „Uživatelům Zákaznického programu Šťáva chceme výhrou zpříjemnit čerpání slev a bonusů u zapojených partnerů. Vybraného partnera mohou s rodinou navštívit třeba na kole a navigace jim bude na cestě vítaným pomocníkem,“ říká Zuzana Řezníčková, ředitelka ČEZ Prodej pro zákazníky z řad domácností a podnikatele.



Zákaznický program Šťáva nabízí výhody z oblasti kultury, sportu, cestování či zábavy pro každého registrovaného zákazníka Skupiny ČEZ. Zvolit si může z bohaté nabídky atraktivních slev a tipů ze všech regionů České republiky. Vybraný slevový kupón předloží u partnera nabízejícího zvolenou aktivitu, a to buď vytištěný, nebo zobrazený v mobilním telefonu. Zákaznický program Šťáva je určen primárně pro rodiny s dětmi, ale na své si přijdou i mladí či senioři. „Program nabízí výhodné vstupenky na hrady a zámky, do sportovních center, aquaparků a celé řady dalších zajímavých míst, jejichž návštěva potěší všechny věkové kategorie,“ dodává Zuzana Řezníčková.



Soutěžní otázka: tipněte, kolik registrovaných uživatelů bude mít Zákaznický program Šťáva k následujícím datům:



· 30. 6. 2013

· 31. 7. 2013

· 15. 9. 2013



Pravidla a podmínky soutěže včetně informací o zpracování osobních údajů najdete na www.stava.cz.

SEZNAM AKCÍ „Šťáva“




termíny


kraj


město - lokace


název akce













6.7.


Karlovarský


Františkovy Lázně


Aquaforum




11. – 13.7.


Vysočina


Jihlava


Festival Vysočina




13.7.


Liberecký


Liberec


ZOO




14.7.


Královehradecký


Dvůr Králové n. Labem


ZOO




18. – 21.7.


Moravskoslezský


Ostrava


Colours of Ostrava




20.7.


Ústecký


Kadaň


Vysmáté Léto




1. - 3. 8.


Vysočina


Světlá nad Sázavou


SázavaFest 2013




3.8.


Středočeský


Mělník


koupaliště




10.8.


Plzeňský


Dnešice


Halter Valley - rodeo




17. 8.


Olomoucký


Zámek Plumlov


Přijel pan Vok




24.8.


Zlínský


Modrá


Archeoskanzen - Dny medu




25.8.


Pardubický


Kunětická hora


Dětský den na Kunětické hoře




31.8.


Jihočeský


Rožmberk


Hradozámecká noc




31.8.


Středočeský


Zámek Loučeň


Hradozámecká noc




31.8.


Plzeňský


Švihov


Hradozámecká noc




31.8.


Olomoucký


Bouzov


Hradozámecká noc




31.8.


Moravskoslezský


Slezskoostravský hrad


Hradozámecká noc


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 07.07.2013 17:10



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka