Stock odmění příznivce projektů značky Božkov

Společnost Stock Plzeň rozjíždí netradiční dvouměsíční kampaň na podporu populárních lihovin značky Božkov. Kampaň je založena na originálním konceptu, v němž namísto standardních reklamních postupů nabízí Stock Plzeň přímou podporu vlastním projektům fanoušků značky Božkov. Stock Plzeň se obrac...

Cílená propagace v Plzni

Společnost Stock Plzeň rozjíždí netradiční dvouměsíční kampaň na podporu populárních lihovin značky Božkov. Kampaň je založena na originálním konceptu, v němž namísto standardních reklamních postupů nabízí Stock Plzeň přímou podporu vlastním projektům fanoušků značky Božkov.
Stock Plzeň se obrací na širokou obec příznivců a milovníků značky Božkov, aby jej seznámili se svými vlastními projekty a akcemi, které jsou jakýmkoli způsobem s touto značkou spjaty. Z návrhů vybere ty nejlepší, které potom patřičně ocení. „Záměrně jsme nestanovili žádná striktní pravidla. Zvítězí u nás originalita, vtip, společenství spřízněných lidí a láska k Božkovu,“ říká brand manažer značky Radek Číhal. Je tedy zcela lhostejné, zda bude mít projekt podobu sportovního turnaje, rockového festivalu, amatérského divadla či zcela jinou. Rovněž volba božkovské značky je zcela na libovůli fanoušků. Mohou si vybírat ze třinácti značkových lihovin, které nesou nálepku Božkov. Mezi nimi je například Božkov Tuzemský (nejprodávanější lihovina v ČR vůbec), Božkov Vodka (nejprodávanější vodka v gastronomii za uplynulý rok) či Božkov Peprmint (nejprodávanější likér v gastronomii).
Forma podpory přitom může být velmi různorodá a odvislá od konkrétní podoby projektu, který příznivci Božkova vymyslí. Může se jednat přímo o dodávku lihovin, materiální podporu (např. trička, čepice či skleničky ve stylu Božkov), ale třeba i organizační pomoc.
Své fanoušky osloví značka Božkov formou PR kampaně, která běží od 24. 3. v největších tuzemských tištěných titulech. Kvůli projektu byly také zřízeny speciální internetové stránky www.mujbozkov.cz. Své nápady mohou fanoušci přihlašovat na e-mailové adrese mujprojekt@mujbozkov.cz do konce května 2009.
Stock Plzeň se přitom inspiroval spontánně vzniklými aktivitami, které úspěšně fungují již několik let. Značka Božkov Tuzemský například podporuje pořádání Vodáckého dne v Chocni (www.vodackyden.cz) či sdružení vysokoškolských studentů Námořnická unie (www.namornickaunie.com). Značka Božkov Peprmint je zase partnerem fotbalového klubu Rudy Koně Božkov Old School, který pořádá rockový festival Božkov Fest (www.bozkovfest.cz).


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
24.04.2009 07:04



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka