Stock Plzeň přichází na trh s víny Král Vinohradu

Dvě významné firmy podnikající v oblasti alkoholických nápojů spojily své síly a uvádějí na trh novou řadu jakostních odrůdových vín z moravských oblastí pod značkou Král Vinohradu.

Cílená propagace v Plzni

Dvě významné firmy podnikající v oblasti alkoholických nápojů spojily své síly a uvádějí na trh novou řadu jakostních odrůdových vín z moravských oblastí pod značkou Král Vinohradu.
Společnost Vinselekt renomovaného moravského vinaře Miloše Michlovského zajišťuje výběr nejlepších hroznů, vlastní výrobu vína a jeho stáčení. Stock Plzeň - Božkov bude mít na starost uvedení vína na trh, jeho prodej, distribuci a marketing.
„Vinař, který chce vyrábět to nejlepší a nejkvalitnější víno, musí veškerý svůj čas, um a píli věnovat právě svému vínu,“ uvedl Miloš Michlovský. „Proto jsme uvítali příležitost spolupracovat se Stockem Plzeň, který patří k nejvýznamnějším hráčům na našem trhu a má silnou distribuční a prodejní síť.“
Pro Stock Plzeň - Božkov je vstup na trh s vínem zásadním a dlouhodobým strategickým rozhodnutím, kterému předcházely pečlivé a dlouhé marketingové přípravy. Je to však rozhodnutí logické. Na rozdíl od lihovin trh s vínem významně roste a mateřská společnost Stocku, německý koncern Eckes, patří k významným evropským distributorům vína. V České republice se v současné době vypije přes 150 milionů litrů vína ročně a spotřeba se meziročně zvyšuje až o 16 procent. Víno se tak z bývalé „popelky“ stává významným konkurentem piva a lihovin.
„Trh s vínem je neznačkový. Spotřebitel v konfrontaci s širokou nabídkou vín nejrůznější kvality a původu v regále často váhá a neví, jaké víno si má vybrat. Myslím, že to známe všichni, protože opravdových znalců vína u nás je ještě málo. My to chceme zákazníkovi usnadnit tím, že mu nabídneme nezaměnitelnou značku. Král Vinohradu bude garantovat původ vína, jeho vynikající kvalitu a chuť za přiměřenou cenu,“ řekl Martin Petrášek, generální ředitel Stocku Plzeň-Božkov.
Řada Král Vinohradu zahrnuje dvě suchá červená vína (Frankovka, Svatovavřinecké) a dvě suchá vína bílá (Müller Thurgau, Veltlínské zelené). Je určena pro moderní spotřebitele, kteří mají rádi dobré víno a záleží jim na původu, kvalitě a chuti. Vysoká kvalita ve spojení se silnou marketingovou podporou umožní značku pevně ukotvit v podvědomí spotřebitelů a tím jim usnadnit výběr toho správného produktu. Všechna vína Král Vinohradu jsou vypěstována na jihomoravskych vinicích a vyrobena společností Vinselekt Michlovský. Podle očekávání Stocku Plzeň by se měla konečná cena vín řady Král Vinohradu v maloobchodech pohybovat kolem 85 Kč za lahev (0,75 l), přičemž ještě v letošním roce počítá firma s prodejem minimálně 400 tisíc lahví.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 16.03.2004 13:24




0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka