Stock trhá rekordy a třísměnný provoz pokračuje až do Vánoc

Ani po dvou měsících, kdy stáčecí linky běží ve Stocku Plzeň – Božkov bez přestávky 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, nepolevila enormní poptávka po značkách tohoto největšího výrobce lihovin v zemi. Stock Plzeň proto pokračuje v nepřetržitém třísměnném provozu. Původně společnost předpokládala, že...

Cílená propagace v Plzni

Ani po dvou měsících, kdy stáčecí linky běží ve Stocku Plzeň – Božkov bez přestávky 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, nepolevila enormní poptávka po značkách tohoto největšího výrobce lihovin v zemi. Stock Plzeň proto pokračuje v nepřetržitém třísměnném provozu. Původně společnost předpokládala, že mimořádné směny ukončí v polovině listopadu, ale nyní je jasné, že naplno pojede až do Vánoc.
Extrémní nasazení se projevilo i v rekordních objemech produkce. Již v říjnu bylo na linkách Stocku Plzeň stočeno rekordních 6,3 milionu lahví, listopad tento výkon překonal sumou 8 milionů lahví (což představuje zhruba 5 milionů litrů lihovin) a odhad pro prosinec činí dokonce 10,5 milionu lahví. To jsou nejen historické výkony Stocku Plzeň, ale vůbec nejvyšší objemy, které kdy česká likérka dokázala v jednom měsíci vyrobit. „Tyto vynikající měsíční výsledky nepochybně výrazně promluví i do celkového zúčtování roku 2009. Již nyní lze odhadovat, že v prodeje Stocku Plzeň v České republice budou meziročně zhruba o 5 % vyšší. A s největší pravděpodobností si naše společnost polepší i v celkové bilanci, tedy při započítání exportních trhů,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík.
Zájem obchodníků a spotřebitelů o lihoviny je v předvánočním období tradiční, letos jej však podpořilo avizované zvýšení spotřební daně. „Ten z konkurentů, který v této situaci není schopen vyjít spotřebitelům a obchodním partnerům vstříc, tak ztratí svoji pozici na trhu. Tak vysokou výrobu Stock Plzeň nepamatuje a stojí za tím ohromné nasazení našich lidí. Maximálně využíváme naši výrobní kapacitu, ale dokonce ani to v některých případech nestačí,“ dodal Petr Pavlík.
Podle obchodního ředitele Stocku Plzeň Richarda Švédy se zájem obchodníků i spotřebitelů soustřeďuje na tradiční vlajkové značky firmy. Především na tuzemák Božkov Tuzemský, který je vůbec nejprodávanější značkovou lihovinou v zemi. „Božkov Tuzemský je tradiční vánočním produktem, s všeobecně uznávanou kvalitou, který se ve svátečních dnech používá k přípravě grogu a jako neodmyslitelná ingredience cukroví,“ uvedl Švéda. K dalším favoritům předvánočního trhu patří Fernet Stock a Fernet Stock Citrus, které se v říjnu představily ve zbrusu novém balení, Vodka Amundsen, Božkov Vaječný likér či irská whiskey Tullamore Dew. „Například prodeje Tullamore Dew v letošním roce posílily o více než 30 %,“ dodal Švéda.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 02.12.2009 17:05



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka