Střed Plzně chce měnit ceny reklamních ploch

Rada městského obvodu Plzeň 3 obvodu rozhodovala o žádosti společnosti outdoor akzent s.r.o. o pronájem částí několika pozemků v různých lokalitách pro umístění informačního a reklamního zařízení typu „scroll“.

Cílená propagace v Plzni

Rada městského obvodu Plzeň 3 obvodu rozhodovala o žádosti společnosti outdoor akzent s.r.o. o pronájem částí několika pozemků v různých lokalitách pro umístění informačního a reklamního zařízení typu „scroll“. Schválila umístění jedné plochy v lokalitě Borská ul. x ul. Na Pomezí a dvou ploch na Palackého náměstí. Pronájem pozemků pro umístění dalších tří zařízení v Doudlevecké ulici u Zimního stadionu, v Husově ulici u Centrálního autobusového nádraží a u křižovatky ulic Sirkova a Šumavská neschválila. Nájemné je ve všech případech stejné a to 3 671 korun za metr čtvereční pohledové plochy za rok. Stanovuje se na základě směrnice města Plzně. Starosta obvodu Jiří Strobach doplňuje: „Nelíbí se nám, že je cena pronájmu stejná ve všech lokalitách. Reklamní plocha v samém centru města je pro firmy nepochybně zajímavější, než v okrajových částech. To by podle nás měla odrážet i cena pronájmu. Chceme proto s městem jednat o změně směrnice – například formou vytvoření cenové mapy, právě podle atraktivnosti lokalit,“ uvedl starosta obvodu Jiří Strobach.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
17.11.2006 14:23



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka