Účastníci tří kurzů probíhajících v rámci čtvrtého ročníku mezinárodní letní školy umění ArtCamp 2008 měli letos již podruhé od počátku července šanci uplatnit svůj talent přímo v ulicích města Plzně při výtvarném zpracování billboardových ploch, které stejné jako loni letní škole poskytla reklamní agentura W&P.
„Výtvarného ztvárnění billboardů se ujali účastníci kurzu Serigrafie, Litografie a Grafický design a plakát. Jednotícím tématem letošních billboardů bylo „Budoucí umění“. Každý z kurzů téma pojal po svém a je na divákovi, aby si sám význam jednotlivých výtvarných děl interpretoval,“ uvedla zástupkyně ředitele Ústavu umění a designu PhDr. Lenka Bryndová. „Pro studenty je práce na tak velkém formátu a pod širým nebem novou a jistě i zajímavou zkušeností. Jsme rádi, že můžeme díky podpoře našeho mediálního partnera, reklamní agentury W&P, zpestřit program letní školy a představit svou práci i širší veřejnosti,“ dodává Bryndová.
„Naše reklamní agentura se rozhodla podpořit studující designéry právě proto, že si ceníme originálních nápadů a invence, tolik potřebné ve světě billboardové reklamy." řekl Libor Pokorný, výkonný ředitel reklamní agentury W&P.
Billboardy mohou Plzeňané vidět na konečné MHD v Božkově, v Doudlevecké ulici a ve Schwarzově ulici. Po celý srpen bude v ulicích města Plzně a Karlových Varů k vidění dalších 9 billboardových ploch, které již formou fotografií shrnou dění v kurzech čtvrtého ročníku mezinárodní letní školy umění ArtCamp 2008.