Šumava získala cenu za image

Spojení byznysu, umění a přírody, tak by dalo stručně nazvalo ladění při slavnostním udílení cen Rhodos za image v Michnově paláci v Praze ve čtvrtek večer.

Jarní servisní akce AUTO CB

Spojení byznysu, umění a přírody, tak by dalo stručně nazvalo ladění při slavnostním udílení cen Rhodos za image v Michnově paláci v Praze ve čtvrtek večer. Soutěže se účastnily různé české firmy, které mají výraznou image. „Image je message (poselství),“ poznamenal v úvodním ceremoniálu moderátor večera Jan Pokorný. Během udílení cen vystoupil několikrát i zpěvák a entertainer Jiří Korn se svou skupinou. Šumava se ocitla v konkurenci firem zvučných jmen – např. v kategorii pojišťoven se „nejlepší mezi nejlepšími“ stala pojišťovna Allianz, mezi bankami HVB banka, v kategorii čerpacích stanic zvítězila firma ConocoPhillips za čerpací stanice Jet, v kategorii osobních automobilů se na první příčce umístila Toyota, dále to byly pneumatiky Michelin, stavební firma Strabag, spotřební elektronika Panasonic, telefonní operátor Oskar-Vodafone, výrobce fotoaparátů Nikon a webový portál Google.
Letos byla poprvé udělena cena v kategorii Hory, která vnesla do soutěže hospodářských organizací nového ducha. „Mezi jedenácti kategoriemi, v nichž se v letošním roce soutěžilo, mohou na první dojem působit hory trochu nepatřičně,“ řekl výkonný ředitel pro marketing a strategický rozvoj firmy Mediatel Luboš Čipera. „Domníváme se však, že vytvoření této nové kategorie má své opodstatnění, neboť lidé vnímají hory svým způsobem jako značku. Proto bylo určitě zajímavé zjistit, které z českých a moravských hor mají mezi českými manažery nejlepší image." Mediatel je generálním partnerem projektu Rhodos a soutěžní kategorii „hory“ sám inicioval. Záštitu nad letošní soutěží Rhodos měl místopředseda vlády Martin Jahn.
Vítěze určilo elektronické hlasování tisícovky českých top manažerů v srpnu a září podle pěti daných parametrů. „Šumava zvítězila s přehledem,“ řekl ředitel výzkumné agentury GfK a předseda předsednictva sdružení Rhodos Michal Ševera. GfK patří spolu s marketingovou agenturou Ogilvy Cid a PR agenturou Bison&Rose ke sdružení Rhodos. Ševera dále dodal: „Manažeři hodnotili produkty v této soutěži proto, že jde o skupinu osob s vysokou rozhodovací pravomocí. Názory této skupiny jsou velmi cenné. Jsou to lidé s rozsáhlým přehledem o trhu, s vysokou kupní silou, jsou to názoroví vůdci. Často jsou vzorem chování nejen pro zaměstnance, ale i pro celé skupiny populace.“
Šumava má tedy pro špičkové české manažery svou dosti výraznou image. Podle ankety manažerů je hlavní součástí image kvalita, budování důvěry, prezentace na veřejnosti a v médiích, komunikace a transparentnost. Sošku Zlatého Rhoda obdržela správa NP a CHKOŠ, protože právě ta by měla vtisknout Šumavě výraznou image. Ocenění převzal z rukou generálního ředitele vydavatelství Economia Michala Klímy ředitel správy NP a CHKO Šumava Alois Pavlíčko. Ten k udělení ceny řekl: „ Pro Šumavu je cena Zlatý Rhodos velká pocta, kterou si určitě zaslouží. Ač nejsme velehory, snažíme se zaujmout návštěvníky a zároveň se o ně postarat. Ukazuje se, že i firma působící v ochraně přírody může zaujmout svým přístupem ekonomy a špičkové manažery ČR. Udělení ceny je tedy signálem, že něco děláme dobře a přispíváme k dobrému jménu Šumavy. Lidé dnes opravdu oceňují divokou přírodní krásu a zázemí Šumavy ve správně vedeném a mezinárodně uznávaném národním parku.“
Udělení prestižní ceny pro Šumavu padlo do období, kdy správa NP a CHKO Šumava usiluje o posílení image Šumavy především rozšířením bezzásahových území, novými programy pro veřejnost a vytvářením společného, bilaterálního národního parku se sousedním Národním parkem Bavorský les.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
so 26.11.2005 12:20




0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka