U Hostouně dnes otevřeli opravený most před trať

Dnes odpoledne byl za účasti náměstka hejtmana kraje Ing. Vladislava Vilímce a radního pro oblast dopravy Ing. Miroslava Jaroše slavnostně uveden do provozu most event. č. 195-008 přes železniční trať u Hostouně. Původní kamenný most z doby výstavby železniční tratě byl ve špatném technickém st...

Jarní servisní akce AUTO CB

Dnes odpoledne byl za účasti náměstka hejtmana kraje Ing. Vladislava Vilímce a radního pro oblast dopravy Ing. Miroslava Jaroše slavnostně uveden do provozu most event. č. 195-008 přes železniční trať u Hostouně.
Původní kamenný most z doby výstavby železniční tratě byl ve špatném technickém stavu, jeho zatížitelnost nevyhovovala potřebnému dopravnímu zatížení komunikace, podjezdná výška neodpovídala požadavkům platných norem. Převáděná komunikace byla též nevhodně směrově vedena násilným kolmým přechodem přes trať, která je v místě křížení v zářezu a ve směrovém oblouku.
Nový most umožňuje převedení silnice II. třídy číslo 195 přes trať ČD Domažlice – Bor u Tachova v lepších směrových poměrech, které odpovídají stávajícím normám. Technickým provedením a zatížitelností odpovídá požadavkům na mostní konstrukci na silnici II. třídy.
Most o třech polích s horní mostovkou dlouhý 40 m a široký 8,5 m přemosťuje vzdálenost 26,5 m, celková délka upravovaného úseku činí 210 m.
Stavba mostu byla zahájena 19. května 2008 a dokončena včetně opravy převáděné komunikace 31. srpna 2008.
Investorem celé akce je Plzeňský kraj, prostřednictvím SÚS Domažlice, zhotovitelem stavby je Sdružení Hostouň – most (JHP Mosty spol. s r.o. Praha a Silnice H. Týn a.s.).
Celková cena díla činí 21 600 000 Kč.
„Zajímavostí stavby bylo bourání starého mostu bez výluky provozu na železniční trati, kdy firma zahájila bourání v cca 21:30 h v sobotu a dokončila ho nad nedělním ránem v 4.45 h včetně odklizení materiálu tak, že mohl projet první ranní vlak. Ačkoliv se jedná o regionální trať č. 184 Domažlice – Planá u ML, kde projede max. denně 11 párů vlaků, pak přístup firmy Silnice Horšovský Týn a.s. a organizace bourání mostu byly prvotřídní a zasluhují velké uznání“, doplnil Ing. Miroslav Jaroš.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 11.09.2008 17:57



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka