V nové reklamě na Fernet exceluje Ivan Trojan a další milovníci hořké chuti

Fernet Stock, jedna z nejoblíbenějších lihovin v zemi, má po dvou a půl letech novou televizní reklamu. Dnes bude mít na TV Nova a ČT premiéru zbrusu nový reklamní spot s hercem Ivanem Trojanem v hlavní roli. Na tento spot navážou další tři, v nichž účinkují muži, které spojuje nejen láska k Fernetu...

Cílená propagace v Plzni

Fernet Stock, jedna z nejoblíbenějších lihovin v zemi, má po dvou a půl letech novou televizní reklamu. Dnes bude mít na TV Nova a ČT premiéru zbrusu nový reklamní spot s hercem Ivanem Trojanem v hlavní roli. Na tento spot navážou další tři, v nichž účinkují muži, které spojuje nejen láska k Fernetu Stock, ale i zajímavé a netradiční povolání.
„Kampaň pracuje s osobnostmi, které si vychutnávají Fernet Stock. Každá jinak, každá po svém. Ale pro všechny je společné jedno. K hořké chuti Fernetu Stock musí člověk postupně dojít. Chvíli to trvá, než ji objeví a dovede ocenit. Ale když se tak stane, nedá na ni dopustit,“ popisuje hlavní leitmotiv kampaně marketingový manažer značky Fernet Stock Michal Riegel.
Podle něho nový styl komunikace staví na nejzákladnější charakteristice Fernetu Stock – hořké chuti. „Ta ale není prvoplánová. Zaujme teprve konzumenty s jistou zkušeností a vytříbeným citem. Podobně jako třeba olivy nebo hořká čokoláda,“ dodal Michal Riegel. Primární cílovou skupinu přitom představují muži ve věku 30 až 40 let.
Čtyři nové třicetivteřinové spoty jsou prvním „televizním“ výsledkem spolupráce Stocku Plzeň s reklamní agenturou Ogilvy & Mather Praha. Režisérem se stal populární David Ondříček, jenž největší úspěchy sklízel s filmem Samotáři. V úvodu kampaně, která nese název „Hořká je krásná. Vždyť víš.“, budou nasazeny spoty s hercem Ivanem Trojanem. Postupně se přidají i další milovníci Fernetu Stock: astronom Petr Sobotka, hudební skupina Billy Barman, zakázkový ševcovský mistr Erik Martin Lawart. Na televizní kampaň naváže Fernet Stock v obdobném duchu i v tisku, outdooru, na internetu a v místě prodeje. Například pro letní měsíce je připravena tisková a bigboardová reklama, počítá se rovněž s oslovením komunity milovníků Fernetu Stock prostřednictvím sociálních sítí na webu.
Nová reklama je v pořadí šestým spotem, který byl pro Fernet Stock vytvořen. Fernet Stock se stal se spotem „V baru“ z poloviny devadesátých let vůbec první domácí lihovinou, která měla svoji televizní reklamu. Následovaly spoty „Balkón“ (z roku 1998) a „Muži v kabrioletu“ (z roku 2002), reklama s Karlem Rodenem (2005) a konečně v roce 2007 úspěšné „Lipno“ s vyfouknutou manželkou.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 26.05.2010 07:10



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka