V Olympii v úterý poradí, jak vyšetřit prsa. I modelka Křížková

V úterý 5. listopadu se obchodní centrum Olympia v Plzni stane v pořadí již pátým místem, kde mohou ženy a dívky v rámci preventivní kampaně Ruce na prsa navštívit stánek Dialogu Jessenius. Na speciálním fantomu si zde vyzkouší nejen, jak se provádí samovyšetření, ale také se dozví, jak poznat, když...

Cílená propagace v Plzni

V úterý 5. listopadu se obchodní centrum Olympia v Plzni stane v pořadí již pátým místem, kde mohou ženy a dívky v rámci preventivní kampaně Ruce na prsa navštívit stánek Dialogu Jessenius. Na speciálním fantomu si zde vyzkouší nejen, jak se provádí samovyšetření, ale také se dozví, jak poznat, když se v prsu nachází něco, co tam nepatří.
Jednou z prvních žen, která si zde sama vyzkouší, jak při samovyšetření postupovat bude modelka Lucie Křížková (Váchová), která navštíví stánek v úterý 5. listopadu v 16. hodin.
Každá z dívek a žen, které stánek během jeho téměř čtrnáctidenního působení v plzeňské Olympii navštíví, obdrží navíc kromě užitečných a praktických rad, také bonus v podobě slevových kupónů do vybraných obchodů.
V obchodním centru Olympia Plzeň bude stánek umístěný v prostorách hlavní galerie denně od 11. do 19. hodin, a to až do 17. listopadu.

OBECNĚ O KAMPANI RUCE NA PRSA

Rakovina prsu je u nás v současné době nejčastějším zhoubným onemocněním žen. V ČR žije 72 000 žen s touto diagnózou a každý rok jich přibývá skoro o 7 000. “Úspěšnost léčby je přitom při včasné diagnóze daleko lepší a léčba méně zatěžující,“ uvádí přední česká onkoložka docentka Petra Tesařová a dodává: „Stačí opravdu málo, aby se běžnou a pravidelnou součástí péče o naše tělo stalo každý měsíc samovyšetření prsů, které může zachránit život.“

Cílem kampaně, s níž přišly samy pacientky, je upozornit na vysoký výskyt rakoviny prsu u nás a snaha ukázat ženám, jak mají správně postupovat při samovyšetření. S edukativní roadshow zavítá Dialog Jessenius během roční kampaně do 18 obchodních center po celé ČR.

V rámci kampaně, která doprovází tuto road show, zachytila mladá fotografka Petra Ficová ženy zdravé i nemocné. Ty, které našly odvahu, podělit se prostřednictvím fotografií o svůj příběh a staly se inspirací pro ostatní ženy.

S projektem Ruce na prsa se mohou ženy setkat nejen v obchodních centrech, ale třeba při přednáškách v sídlech sokolských organizacích pro celé ČR nebo také v čekárnách gynekologických ordinací prostřednictvím krátkého instruktážního videa, v němž Martin Stránský (český Dr. House) radí mladé dívce, jak při samovyšetření postupovat.

Preventivní projekt obecně prospěšné společnosti Dialog Jessenius probíhá ve spolupráci s Českým výborem Mezinárodní asociace nákupních center ICSC, za významné podpory generálního partnera Nadace Agrofert, hlavního partnera ING Životní pojišťovny a jejího projektu For You, logistického partnera AAA Auto, a ve spolupráci s Aliancí žen s rakovinou prsu, Českou obcí Sokolskou a jednotlivými obchodními centry. Patronkou kampaně je členka výboru České onkologické společnosti Doc. MUDr. Petra Tesařová, CSc. Více informací o projektu na www.rucenaprsa.cz


VĚDĚLI JSTE, ŽE

* až 30% případů rakoviny prsu odhalí partner?

* ročně se počet diagnostikovaných případů zvyšuje až o 7000?

* 2 miliony žen mezi 20 - 45 lety ještě nespadá do pravidelného mamografického screeningu?

* rakovina prsu se objevuje i u mužů? Muži tvoří 1% všech karcinomů prsu.

* karcinom prsu v těhotenství zhoršuje prognózu celkového přežití o 3%, ale v době kojení až o 48%?

* pokud překonají hormonálně závislý karcinom prsu starší dámy, většinou se dožívají vysokého věku ve velmi dobrém stavu?


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 04.11.2013 17:03



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka