V pátek se na Pilsner Festu načepovalo 18 900 piv

V pátek se na právě probíhajícím Pilsner Festu vyčepovalo celkem 189 sudů. 165 návštěvníků festivalu obdrželo na zápěstí Pivní pásek ověřující jejich zletilost.
Za pomoci celkem 81 kohoutů obsloužili pracovníci gastronomických služeb 18 900 zákazníků, kteří si objednali pivo.

Cílená propagace v Plzni

V pátek se na právě probíhajícím Pilsner Festu vyčepovalo celkem 189 sudů. 165 návštěvníků festivalu obdrželo na zápěstí Pivní pásek ověřující jejich zletilost.
Za pomoci celkem 81 kohoutů obsloužili pracovníci gastronomických služeb 18 900 zákazníků, kteří si objednali pivo. Největší zájem byl o pivo, o které jde na Pilsner Festu především – Pilsner Urquell. Toho se vyčepovalo celkem během pátku 93 sudů. Zájem byl také o čepovaný Birell, vypilo se 500 nealkoholických piv. Pátečního programu se zúčastnilo dle odhadu organizátorů 15 000 návštěvníků.
Novinkou na Pilsner festu a festivalech vůbec je Pivní pásek, který dostávají mladě vypadající návštěvníci, kterým již ale bylo 18 let. Pokud má obsluha stánku pochybnosti o zletilosti zákazníka, pošlou jej k informačnímu stánku, kde po prokázání zletilosti dostane nepřenosný pásek na zápěstí, kterým se následně prokazují při koupi piva. „Během pátku bylo takto ověřeno 152 návštěvníků Pilsner Festu,“ říká Marek Hlavica, manažer firemní komunikace Plzeňského Prazdroje.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 07.10.2007 01:38



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka