Zachována byla tradiční viktoriánská červeno-modrá kombinace, která přechází do tmavě modré barvy ve spodní části dresu. „Tmavě modrá je barvou odvahy a soustředění, tuto barevnou změnu jsme navíc hned od počátku vývoje konzultovali také se samotnými hráči Viktorie. V novém odstínu modré je také lemování kolem paží či krku a kompletní šortky a štulpny. Charakteristickou změnou prošla rovněž podoba typického proužkování, kdy tradiční vertikální variantu nahradilo moderní diagonální uspořádání,“ uvedla ke změnám marketingová ředitelka PUMA ČR Gabriela Hrubá.
Změnou prošly všechny tři sady, tedy i obě venkovní varianty. „U druhé a třetí varianty jsme zachovali barvy z předchozích sezon, tedy bílou a černou. Věříme nicméně, že nový design se bude fanouškům líbit,“ doplnila Gabriela Hrubá.
„S novými dresy panuje na klubu i v kabině velká spokojenost, vybraní hráči se podíleli na kompletním vývoji a celý tým se s nimi seznámil v rámci oficiálního focení na nedávném rakouském soustředění. Věříme, že se budou líbit také fanouškům a především pak, že v nich celý klub prožije úspěšnou sezonu 2015/2016,“ uvedl také tiskový mluvčí Viktorie Pavel Pillár. Úřadující český mistr se poprvé v nových domácích dresech představí 18. července během utkání Českého Superpoháru s FC Slovan Liberec.
Nové dresy patří do technologicky nejvyšší modelové řady dresů vyráběné společností PUMA. Jsou vybaveny technologií Dry Cell, která odvádí přebytečnou vlhkost od pokožky a zajišťuje hráči komfort po celou dobu jeho výkonu. Dresy jsou opatřeny unikátními odvětrávacími panely z kokosových nití, které jsou anatomicky umístěny v nejzatíženějších místech a to na zádech a v podpaží. Dres tak nabízí dokonalý odvod vlhkosti a brání hráči v přehřívání.
Od 16. července si fanoušci FC Viktorie Plzeň mohou nové dresy zakoupit ve Viktoria Shopu nebo na klubovém eshopu www.eshop.fcviktoria.cz.