Vliv internetu a médií na nákupní chování

Dne 12. července 2012 byly společností Triton Digital zveřejněny výsledky výzkumu o vlivu médií. Výzkumu „Media Influence Insights“ se zúčastnilo více než 24.000 uživatelů místních médií v Severní Americe. Vliv médií byl posuzován z hlediska důvěryhodnosti zpráv a informací a také z hlediska přímého...

Cílená propagace v Plzni

Dne 12. července 2012 byly společností Triton Digital zveřejněny výsledky výzkumu o vlivu médií. Výzkumu „Media Influence Insights“ se zúčastnilo více než 24.000 uživatelů místních médií v Severní Americe. Vliv médií byl posuzován z hlediska důvěryhodnosti zpráv a informací a také z hlediska přímého vlivu na nákupní chování uživatelů.

Jaký vliv mají média na spotřebitele?

Kompletní článek si přečtěte na stránce Vliv internetu a médií na nákupní chování

Aktualitu pro vás připravil Jan Vavřička, seo konzultant společnosti UNIWEB s.r.o. Plzeňská firma UNIWEB je již 15 let specialistou na službu webdesign Plzeň, tvorbu www stránek, eshopů, SEO a poradesntví v oblasti online marketingu.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 09.08.2012 14:46




0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka