Vodka Amundsen má nový kabát

Vodka Amundsen od Stocku Plzeň, která v tuzemsku patří k nejoblíbenějším značkám ve své kategorii, získala zcela nový design. Zásadní změnou prošla lahev i etiketa Vodky Amundsen.
Hlavním motivem, proč se Stock Plzeň pro tak radikální inovaci rozhodl, byla snaha přesně designem vystihnout podstatu Vodky Amundsen.

Cílená propagace v Plzni

Vodka Amundsen od Stocku Plzeň, která v tuzemsku patří k nejoblíbenějším značkám ve své kategorii, získala zcela nový design. Zásadní změnou prošla lahev i etiketa Vodky Amundsen.
Hlavním motivem, proč se Stock Plzeň pro tak radikální inovaci rozhodl, byla snaha přesně designem vystihnout podstatu Vodky Amundsen, její mrazivě křišťálovou čistotu, a unikátní lahví podtrhnout prestiž, kterou si Vodka Amundsen dokázala vybudovat. Lahev navíc bude zcela nepřehlédnutelná v regálech obchodů i v barech a restauracích. „Vodky jsou rostoucím a mimořádně konkurenčním segmentem. Proto každý, kdo zde chce uspět, nemůže stát na místě a musí neustále přinášet zákazníkům něco nového a zajímavého. Ať již se jedná o program míchaných nápojů, rozšíření klasické vodky o další chuťové varianty nebo právě atraktivnější a výstižnější design,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.
Design nové lahve Vodky Amundsen je z dílny slovenského návrháře Martina Turzíka (Fluidum), který mimo jiné vytvořil například také kompletní sadu plastových i skleněných lahví minerálních vod značky Rajec. Tvar lahve evokuje charakter arktické polární krajiny, když kombinuje ostré tvary (reprezentující ledové kry) s plynulými křivkami (zosobňujícími jemnost vodky). Autor přitom přiznává, že se nechal inspirovat i českým kubismem z počátku minulého století. Grafiku nových etiket vytvořilo studio Alone. Technologicky se zde využívá kombinace lesklého parciálního laku s matnými efekty. Zajímavostí je, že nová Vodka Amundsen ponese vedle hlavní i tzv. etiketu patní ve spodní části lahve. Stejnými změnami jako „mateřská“ Vodka Amundsen přitom projdou i balení ochucených vodek řady Amundsen.
Faceliftovaná Vodka Amundsen bude marketingově podpořena televizní reklamou a ke zviditelnění v maloobchodě přispějí také nové plnobarevné kartóny, v nichž bude balena.
Vodku Amundsen uvedl Stock Plzeň na trh v roce 2000 a od té doby se stala jedním z nejvyhledávanějších produktů v kategorii vodek. Jen v loňském roce se prodeje Vodky Amundsen meziročně zvýšily o devět procent a za leden až květen roku letošního vzrostly oproti stejnému období roku 2006 dokonce o 21 procent, což představuje vůbec nejrychlejší růst ze všech značek vodky na českém trhu. V současné době je Vodka Amundsen třetí nejprodávanější vodkou v gastronomii. Stock Plzeň je přitom s vlastními značkami Božkov Vodka, Amundsen Vodka a distribuční značkou Koskenkorva Vodka lídrem českého trhu v tomto segmentu.
Jedinými ingrediencemi pro výrobu Vodky Amundsen jsou velejemný trojnásobně destilovaný líh a kvalitní pitná voda, která je zbavena nežádoucích minerálních látek a změkčována na ideální hodnotu. Vodka Amundsen je vyráběna proslulou skandinávskou technologií, která spočívá především v několikanásobné filtraci výsledného produktu. Zatímco běžné konzumní vodky jsou upravovány octanem sodným, Vodka Amundsen je filtrována přes dřevěné aktivní uhlí, které je speciálně vyráběno z tvrdého dřeva stromů, jako jsou například buk či javor. Filtrace přitom trvá celých osmačtyřicet hodin.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 26.06.2007 14:29



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka