Vodka Amundsen od Stocku má nový web i spot

Populární Vodka Amundsen od Stocku Plzeň se svým příznivcům představuje i na webu. Třetí nejprodávanější vodka české gastronomie se prezentuje na internetových stránkách www.amundsen.cz. Lákadlem startu nových stránek je premiéra minutového reklamního spotu. „Vodka Amundsen se propracovala na š...

Cílená propagace v Plzni

Populární Vodka Amundsen od Stocku Plzeň se svým příznivcům představuje i na webu. Třetí nejprodávanější vodka české gastronomie se prezentuje na internetových stránkách www.amundsen.cz. Lákadlem startu nových stránek je premiéra minutového reklamního spotu.
„Vodka Amundsen se propracovala na špici českého trhu. Ročně pořádáme stovky promo akcí, ochutnávek, sponzorujeme hudební festivaly, neustále vznikají další skvělé receptury na míchané nápoje. Proto si myslíme, že příznivci Vodky Amundsen přivítají, když všechny informace najdou přehledně a atraktivně uspořádané na jednom místě,“ uvedla brand manažerka značky Hana Šrachtová.
Grafiku a strukturu webových stránek Vodky Amundsen navrhla a vytvořila agentura Allmedia4U. Jejich návštěvníci se mohou seznámit se širokou paletou akcí, které značka pořádá po celé České republice, včetně fotografií, plakátů či dalších propagačních materiálů ke stažení. Nechybí ani informace o unikátním postupu výroby Vodky Amundsen či recepturách míchaných nápojů jak z čisté Vodky Amundsen, tak ze všech sedmi ochucených variant. Nabídka receptur přitom obsahuje jednoduché míchané nápoje pro domácí přípravu i koktejly pro profesionální barmany.
Na internetu www.amundsen.cz je ke stažení i zcela nový spot na Vodku Amundsen, který v nádherné islandské krajině natočil v polovině března režisér Jaromír Malý. Ten je mimo jiné i autorem starší reklamy na Vodku Amundsen, reklamy na Fernet Stock Citrus a nejnověji získal mimořádnou nabídku od společnosti T Mobile na ztvárnění reklamních spotů, které budou vysílány v 10 zemích světa, včetně USA a Velké Británie.
Nová reklama na Vodku Amundsen pracuje s atributy, které svým názvem ztělesňuje: dobrodružství, neposkvrněná severská příroda, objevování míst, kam ještě nikdo nevkročil. Kreativní ztvárnění reklamy pochází z dílny agentury Sabotage, produkci spotu měla na starosti agentura Film Service. Hlavní roli v reklamě ztvárnil populární islandský herec Damon Younger. Při výrobě spotu nechyběly ani dramatické chvíle. Odehrávala se totiž na ledovcovém jezeře, kde neustále hrozilo nebezpečí propadnutí se do mrazivé vody. Na webu se spot objevuje v netradičním formátu s délkou 60 vteřin. Do komerčního vysílání v televizi bude nasazen v sestříhané půlminutové verzi.
Vodka Amundsen byla na trh uvedena v roce 2000 a v současné době se jedná o třetí nejprodávanější vodku v českých hospodách, barech, klubech a restauracích. Podle průzkumu agentury Data Servis mají vyšší tržní podíl v gastronomii jen Božkov Vodka (také z produkce Stocku Plzeň) a Finlandia Vodka. Vodka Amundsen patří v rámci portfolia Stocku Plzeň ke stabilně rostoucím značkám. V loňském roce se její prodeje zvýšily o více než 2 %, v roce 2007 činil meziroční nárůst prodejů dokonce bezmála 17 %.
Jedinými ingrediencemi Vodky Amundsen jsou velejemný trojnásobně destilovaný líh a kvalitní pitná voda, která je zbavena nežádoucích minerálních látek a změkčována na ideální hodnotu. Mimořádně jemné chuti a křišťálové čistoty dosahuje Vodka Amundsen díky skandinávské technologii výroby, která spočívá v několikanásobné filtraci. Vodka Amundsen je plných osmačtyřicet hodin filtrována přes aktivní dřevěné uhlí, které je speciálně vyráběno z tvrdého dřeva buku či javoru.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 10.06.2009 07:21



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka