Výtěžek ze speciální kolekce #Copatutoje Pilsner Urquell pomůže FN Plzeň

Legendární kolekce oblečení města Plzně #COPATUTOJE, která se loni spojila s ikonickou značkou Pilsner Urquell, pomáhá plzeňské nemocnici.

Cílená propagace v Plzni

Od loňského září si mohli lidé koupit tuto novou kolekci oblečení, která v sobě spojuje hned několik plzeňských prvků. Výtěžek z prodeje, téměř 180 tisíc korun, byl v pondělí slavnostně předán Fakultní nemocnici v Plzni, kde pomůže onkologickým pacientům.

„Prodeje kolekce překonaly naše očekávání. Některé položky oblečení nám doslova mizely pod rukama. Společně ve spolupráci s plzeňskou firmou Horsefeathers jsme všem Plzeňákům přinesli nejen trička a kšiltovky, ale i ponožky nebo zimní kulichy! Zakoupením zboží z této kolekce získali zákazníci unikátní produkty s esencí Plzně a zároveň pomohli Onkologické a radioterapeutické klinice Fakultní nemocnice Plzeň,“ uvedla Pavla Mášková, manažerka návštěvnických a obchodních služeb Plzeňského Prazdroje. Konkrétní část výtěžku z každého produktu totiž poputuje právě na danou kliniku, kde přispěje na zlepšení jejího vybavení.
Onkologická a radioterapeutická klinika v Plzni patří k vůbec největším v České republice a každý rok pomáhá tisícům pacientů překonat těžkou životní situaci a vrátit je zpět do života.

„Velmi si této aktivity vážíme. V této nelehké době, kdy se veškerá pozornost upírá na válku a dopady pandemie, musíme myslet i na spoluobčany, kteří jsou těžce nemocní. Děkujeme všem, kteří projekt podpořili, a samozřejmě také značkám Horsefeathers a Pilsner Urquell a městu Plzni,“ poděkoval Václav Šimánek, ředitel Fakultní nemocnice Plzeň.
„Mám obrovskou radost, že jsme dnes mohli předat Onkologické a radioterapeutické klinice dar ve výši 178 920 korun, který pomůže na místě, kde se nejen o obyvatele Plzně skvěle starají, a to svoji profesionální a odbornou péčí a příjemným prostředím,“ řekl Rudolf Šlehofer, ředitel oddělení Craft & Heritage Plzeňského Prazdroje.

„V Plzni máme hodně důvodů, proč být hrdí na to, že zde žijeme. A tuto hrdost můžeme vyjadřovat i díky produktům #COPATUTOJE. Jako ‚Plzeňáka‘ a člověka, který rád sportuje, mě obzvlášť těší, že se pro dobrou věc spojila tradice zastoupená Prazdrojem a moderní úspěšná značka Horsefeathers, jejíž oblečení nosí lidé po celém světě,“ uvedl primátor Plzně Pavel Šindelář. Šek ve Fakultní nemocnici Plzeň v jeho zastoupení předala radní města pro oblast marketingu a prezentace Veronika Jilichová Nová. „Jsem ráda, že se v tento moment potkává v jednom bodě úspěšná marketingová kampaň města spojená s žádanými výrobky tradičních firem a že zisk z projektu putuje do oblasti medicíny a lékařské péče! Jako ekonoma a lékaře mě to těší dvojnásob,“ uvedla Veronika Jilichová Nová.
Produkty Pilsner Urquell #COPATUTOJE ukázaly nejen výjimečnou formu spolupráce mezi městem Plzní, plzeňským pivovarem a plzeňskou firmou Horsefeathers, která byla výrobcem všech produktů z kolekce, ale i to, jak moc jsou Plzeňané i na svoje město a pivovar hrdí.

„Jsme moc rádi, že se součástí projektu #COPATUTOJE stal Pilsner Urquell, unikátní značka, neodmyslitelně spojená s Plzní, která dává projektu #COPATUTOJE úplně nový rozměr,“ dodal Pavel Kubíček za značku Horsefeathers.

Fotogalerie

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
Nový Superb

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka