Obstály tak ve velké konkurenci kvalitních a finančně nákladných webových projektů, jako je například cilichili.cz od Vodafonu nebo webové prezentace Bohemia Sektu a Agrofertu.
V renomované profesní soutěži, která hodnotí různé typy firemních médií, získal web Adolf Loos Plzeň třetí místo v kategorii Nejlepší webové stránky, aplikace či profil na sociálních sítích. O vítězi rozhodla porota složená z profesionálů v oboru komunikace. Hodnotila jak celkovou úroveň média, tak jeho obsahovou i grafickou podobu. První místo v letošním ročníku obsadila agentura CzechTourism s webem Lovci zážitků, na druhém místě se umístilo Vysoké učení technické v Brně s webem www.zvut.cz.
„Při tvorbě webu Adolf Loos Plzeň jsme se rozhodli jít v Loosových stopách tak trochu proti proudu a zvolili jsme netradiční koncept s originálními prvky. Velice se vážíme tohoto ocenění, především z toho důvodu, že jsme obstáli i v konkurenci renomovaných reklamních agentur. Velký dík patří autorovi grafického návrhu Janu Dienstbierovi a Správě informačních technologií za technickou podporu,“ uvádí Zuzana Koubíková, ředitelka organizace Plzeň – TURISMUS.