Zákazníci si mohou vybírat. A chtějí čerstvé pečivo

Od středy musejí obchodníci podle nové vyhlášky v regálech označovat, které pekařské výrobky jsou čerstvě upečené a které dopékané ze zmrazených. Zákazníci jsou většinou jsou u pultů s pečivem překvapeni z toho, jak velká část sortimentu se dopéká přímo v obchodech ze zmrazených polotovarů. Za ...

Jarní servisní akce AUTO CB

Od středy musejí obchodníci podle nové vyhlášky v regálech označovat, které pekařské výrobky jsou čerstvě upečené a které dopékané ze zmrazených.
Zákazníci jsou většinou jsou u pultů s pečivem překvapeni z toho, jak velká část sortimentu se dopéká přímo v obchodech ze zmrazených polotovarů. Za nutnost označovat rozpékané kusy jsou zákazníci rádi, jen by uvítali cedulky psané větším písmem. Když si teď lidé vybírají, dávají jednoznačně přednost čerstvému pečivu, které podle nich vydrží déle chutné. Nová vyhláška začala platit ve středu 1. srpna. Pečivo rozpékají nebo dopékají hlavně obchodní řetězce.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 06.08.2012 10:48



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka