Zákazník se ve víně stále více orientuje na kvalitu

Po květnovém vstupu České republiky do Evropské unie byl trh dle očekávání zaplaven levnými víny z dovozu. Odborná veřejnost s napětím sledovala, jak na tuto novou nabídku...

Jarní servisní akce AUTO CB

Po květnovém vstupu České republiky do Evropské unie byl trh dle očekávání zaplaven levnými víny z dovozu. Odborná veřejnost s napětím sledovala, jak na tuto novou nabídku bude reagovat český spotřebitel.
Dnes, zhruba půl roku po vstupu do unie, se ukazuje, že významná část našich spotřebitelů dává před nízkou cenou jednoznačně přednost kvalitě garantované renomovaným seriózním dodavatelem.
Dokladem tohoto potěšujícího trendu je výrazný úspěch jakostních odrůdových vín Král Vinohradu, která jsou společným projektem Stocku Plzeň a moravského vinaře Miloše Michlovského. Značka Král Vinohradu je na trhu právě šest měsíců a její prodeje vysoce předčí původní očekávání. Stock Plzeň nyní počítá s tím, že již v prvním roce odbyt Krále Vinohradu přesáhne hranici jednoho milionu lahví.
„Trh s vínem je v České republice zatím neznačkový. Naším záměrem bylo usnadnit zákazníkům výběr kvalitního vína právě tím, že jim nabídneme viditelnou a nezaměnitelnou značku,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda. Pro podporu značky zorganizoval Stock Plzeň rozsáhlou marketingovou kampaň, která zahrnuje televizní a tiskovou reklamu a ochutnávky v maloobchodních řetězcích. Svým rozsahem se jedná o dosud největší kampaň v segmentu tichých vín v České republice.
V příštím roce počítá Stock Plzeň s dalším růstem prodejů Krále Vinohradu až na 1,5 milionu lahví. Řada se přitom rozšíří o další odrůdy. Klíčovým pro prodeje Krále Vinohradu zůstane i nadále maloobchodní trh, Stock Plzeň však plánuje i posílení odbytu v gastro sektoru.
Řada Král Vinohradu zahrnuje dvě suchá červená vína (Frankovka, Svatovavřinecké) a dvě suchá vína bílá (Müller Thurgau, Veltlínské zelené). Pro značku tak byly vybrány nejoblíbenější odrůdy v České republice. Společnost Vinselekt renomovaného moravského vinaře Miloše Michlovského zajišťuje výběr nejlepších hroznů, vlastní výrobu vína a jeho stáčení. Stock Plzeň - Božkov má na starosti prodej vína, distribuci a marketing.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 27.10.2004 16:20




0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka