Západočeské neziskovky ušetří díky ČEZ víc než milion

V západočeských Klatovech skončilo zábavně informační turné Skupiny ČEZ, jehož hlavním mottem je úspora energie. Během 40 dní ji ve 28 městech navštívilo 150 000 lidí, 40 000 z nich získalo jako odměnu za znalosti nebo šikovnost nejmodernější úspornou zářivku Philips. V Karlovarském a Plzeňském ...

Cílená propagace v Plzni

V západočeských Klatovech skončilo zábavně informační turné Skupiny ČEZ, jehož hlavním mottem je úspora energie. Během 40 dní ji ve 28 městech navštívilo 150 000 lidí, 40 000 z nich získalo jako odměnu za znalosti nebo šikovnost nejmodernější úspornou zářivku Philips.
V Karlovarském a Plzeňském kraji získali lidé jako výhru v soutěžích 4000 úsporek (připočteme-li i dnešní akci v Klatovech). Dalších 400 zářivek získaly neziskové organizace (Dům dětí a mládeže Sova Cheb, Dům sv. Zdislavy a Jitřenka v Plzni a Dům Naší Paní v Klatovech), ty dohromady ušetří při jejich správném využívání nejméně milion korun.
V západních Čechách se konalo také první zkušební zastavení mobilní kanceláře, které bylo předzvěstí putování „Posviťte si na úspory“. Konalo se v rámci filmového festivalu v Karlových Varech. V těch stejně jako v Plzni měli lidé možnost vedle seznámení se s úspory také pomoci dobré věci v sedle Oranžového kola. Díky tomu získaly čtyři neziskové organizace dohromady 600 000 Kč. Dům na půl cesty v Kynšperku 251 928 Kč, Agentura osobní asistence ze Sokolova 248 072 Kč, Dům sv. Zdislavy 49969 Kč a Jitřenka 50031.
„Jsme rádi, že zájem veřejnosti překonal naše očekávání. Z tváří lidí je vidět, že se pobavili, poučili a většina dokonce získala i hmotný prospěch v podobě vyhrané úsporné zářivky. V neposlední řadě děkuji všem, kteří v pedálech oranžového kola nechali spoustu energie pro dobrou věc,“ řekl ke kampani Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a.s.
Dnes naposledy tedy zavítají občané Klatov do originální mobilní obchodní kanceláře, jenž nabízí kromě standardních služeb i energetické poradenství šité na míru, a multimediální expozici s interaktivními modely a plochami. Získat lze také zmíněné úsporky. Každá z nich při svícení 1 hodinu denně přinese úsporu až 4,5 tisíce korun (záleží na tarifu daného spotřebitele).
„V letošním roce jsme si ověřili, že zájem veřejnosti o problematiku úspor existuje a i v příštím roce budeme tedy v populárně informačních aktivitách pokračovat a budeme se moci zaměřit konkrétně na oblasti, o které občané projevili největší zájem. Rozhodně budeme dále rozvíjet i koncept našich poradenských středisek“, uvedl Milan Mika, marketingový ředitel společnosti ČEZ Prodej.
Na zábavně-informační putovní akci „Posviťte si na úspory“ navazovaly v devíti městech i série třídenních odpoledních energetických seminářů pro veřejnost ve spolupráci se společnostmi Baumax a Philips.



The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 02.12.2007 11:44



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka