Zepter nabírá posily pro Plzeňský kraj

Mezinárodní společnost Zepter International s. r. o. letos odstartovala celoroční náborovou kampaň, jejímž cílem je získat po celé České republice na tisíc nových spolupracovníků. Společnost plánuje výrazně posílit svou obchodní síť i v Plzeňském kraji. Tímto krokem chce lépe zpřístupnit své služby v regionu
a v celorepublikovém měřítku dosáhnout dvacetiprocentního meziročního navýšení obratu.

Jarní servisní akce AUTO CB

Mezinárodní společnost Zepter International s. r. o. letos odstartovala celoroční náborovou kampaň, jejímž cílem je získat po celé České republice na tisíc nových spolupracovníků. Společnost plánuje výrazně posílit svou obchodní síť i v Plzeňském kraji. Tímto krokem chce lépe zpřístupnit své služby v regionu
a v celorepublikovém měřítku dosáhnout dvacetiprocentního meziročního navýšení obratu. Ten za rok 2006 činil 800 milionů korun a Plzeňský kraj, nadprůměrný počtem reprezentantů, se na něm významně podílel.

Zepter International se specializuje na osobní formu prodeje. Nabízí značkové produkty celkem čtyř divizí (HOME CARE, HOME ART, MEDICAL a COSMETIC & LUXURY), přičemž pro každou z nich má speciálně vyškolené prodejce. Společnost si zakládá na prvotřídní kvalitě nejen svých výrobků, ale i služeb. Svým zákazníkům poskytuje maximální komfort díky možnosti prezentace
a prodeje přímo v jejich domácnostech. Stejně tak mohou zájemci využít nezávazných prezentací v šesti regionálních pobočkách. Jedna z nich, s omezeným provozem, funguje přímo v Plzni.

Na Plzeňsku v současnosti působí přibližně 500 prodejců, což je spíše nadprůměrné číslo ve srovnání s ostatními regiony. Zdejší trh však přesto nabízí velký potenciál, proto společnost plánuje významně posílit všechny čtyři divize. V rámci regionu tak nabídne řádově až stovky pracovních příležitostí.

„Plzeňský kraj je pro nás nyní jednou z klíčových oblastí, na které se chceme zaměřit,“ říká Jiří Bunda, generální ředitel Zepter International. „Naše obchodní síť má nejsilnější základnu v Praze a na severní Moravě, nyní bychom rádi posílili také další regiony. V plzeňském regionu máme v současnosti také velmi dobré zastoupení, ale i zde je stále velký potenciál, který můžeme využít,“ vysvětluje.

Práce pro Zepter znamená vlastní organizaci času, vysoké ohodnocení a možnost kariérního růstu. Navíc nabízí zázemí silné mezinárodní společnosti, jež si za léta působení na českém trhu vydobyla respektovanou pozici. Jiří Bunda k tomu doplňuje: „Nabízíme zajímavé uplatnění zájemcům bez rozdílu věku, pohlaví či vzdělání – každého důkladně zaškolíme. Pro mnohé může být spolupráce s Zepter šance ke změně, příležitost vyzkoušet něco docela nového. Pro někoho se stane nadstandardně ohodnocenou náplní dne, někomu jinému zas může dopomoci splnit si nepracovní sny.“

Značku Zepter si lidé spojují s nejvyšší kvalitou, což jednoznačně dokládá množství spokojených zákazníků – více než 1,2 milionu po celé republice. Tajemství úspěchu společnosti Zepter na trhu tkví v úspěšné implementaci mezinárodního know-how a v dobře zvolené strategii – nabízet vysoce kvalitní výrobky pro zdraví a krásu. Do detailu propracovaný systém osobního prodeje řadí společnost Zepter mezi špičky na trhu. „Forma osobního prodeje nám umožňuje přistupovat k zákazníkům individuálně, přizpůsobit se jejich potřebám, navázat s nimi osobní kontakt. Proto používáme termín „osobní“ prodej namísto méně výstižného „přímého“ prodeje. Osobní vazba posiluje důvěru zákazníků, proto se k nám řada z nich opakovaně vrací,“ vysvětluje Jiří Bunda.

Průzkum spotřebitelských zvyklostí

Nedávný průzkum společnosti Zepter, který firma provedla mezi několika sty svých zákazníků, potvrdil obecný vývoj spotřebitelských trendů. Pro zákazníky je při nákupu stále více rozhodující kvalita a funkce výrobků, za něž jsou ochotni zaplatit odpovídající částku. Tu teď navíc mohou rozložit do splátek, což řada z nich s povděkem kvituje. Primárně už tedy není určujícím faktorem pouze nízká cena. Stále více také stoupá požadavek na vysokou kvalitu služeb. Odrazem toho je
i rostoucí obliba osobního prodeje. Přes osmdesát procent respondentů průzkumu uvedlo, že volí osobní prodej z důvodu perfektního předvedení výrobku, kterého se jim při ostatních formách prodeje nedostane. Zajímavý může být i poznatek, jak velký důraz lidé kladou na společné rozhodování. Nákup nového vybavení do kuchyně je záležitostí obou partnerů téměř v polovině dotazovaných domácností.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 02.07.2007 14:36



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka