Je snad Škoda Roomster Scout 1.2TSI auto do terénu, má pohon 4x4?

V pořadu AUTOCENTRAL se tentokrát Jirka s Mírou zaměří na kompaktní Škodu Roomster s označením Scout. Tento vůz, který se začal vyrábět v roce 2006 si získal oblibu i když vypadá jaksi divně.

Cílená propagace v Plzni

Jirka Hruška se hned v úvodu podivuje nad klonem, který má předek z Fabie a zadek z čehosi vysokého, ale nějak se to nesešlo, protože boční okna jsou až moc uskočena. A co znamená v tomto případě Scout? Má Roomster upravený nebo zvednutý podvozek jako Gazík? Nebo s ním projedete řeku? Ne. Scout v tomto případě znamená pouze plasty kolem auta. Takže z asfaltky raději nesjíždějte.

Jinak je v očích Jirky Roomster nejpraktičtější a nejprostornější auto jaké snad kdy viděl. Vyniká obrovskou variabilitou a pohodlím.

Míra Hejda si pochvaluje motor 1.2TSI. Prý je to velký spořílek a proto s ním vyrazili do města. Motor 1.2TSI je do českého auta geniální motor, který krásně táhne a je suprově spřevodovaný. Po dálnici točí 3000 otáček a to znamená spotřebu kolem 5,5 až 6 litrů. O interiéru se Míra zmiňuje, že po faceliftu v roce 2010 udělal Roomster krok dopředu, ale na druhou stranu, ne až tak velký. Co zůstává k nepochopení, je zadní lavice sedadel. Jak to vlastně ti inženýři ze Škodovky mysleli? Boční sedačky se dají posouvat dopředu a zpět, ale ta prostřední se nedá. A tomu Míra úplně nerozumí.

Jirka hodnotí Roomster "offroad" po technické stránce jako auto plné protikladů. Líbí se mu jízdní vlastnosti, podvozek, motor, ale kazí to dojmy z horšího výhledu a otevírání zadních dveří. Míra v závěru ukáže, jak startuje Škodovka v zimě v překladači Google

Autor: Jan Vavřička Článek může obsahovat komerční sdělení.

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
po 31.08.2015 13:22
Video



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka