Expert Jirka se hned na úvod zmiňuje o tom, že Mégane má plně dostačující kufr, naopak místa pro nohy na zadních sedadlech je málo. Dále se mu nelíbí řazení, které je stejné už 10 let. Naopak spolehlivost vozu by měla být lepší, než tomu bylo u předchozího modelu.
Míru překvapil podvozek, který je na Renaulta tužší než si myslel a v zatáčkách Mégane drží. Motorově je 1.6 velmi příjemně výkonově sladěná, vhodnější pro okresní silnice než pro dálnici. Tam v rychlosti nad 130 km motor točí 4000 otáček a to se pod 8 l spotřeby benzínu nedostanete.
Podle Míry je největší, s prominutím debilita, ovládání tempomatu, které je umístěno někde kolem řadící páky, vedle ruční brzdy. To je prostě totální nesmysl. Mírovi se Mégane z hlediska image a vnitřního pocitu líbí. Více se dozvíte ve videu.