Historicky nejúspěšnější novinka Bohemia Sektu slaví výročí

Bohemia Sekt ICE se stal hitem loňského léta a s ním se prosadil i trend neformální konzumace sektu na ledu. Zájem o něj nepolevil ani mimo letní sezonu, lidé se ke stylovým bílým lahvím rádi vraceli i v chladnějších měsících.

Jarní servisní akce AUTO CB

Bohemia Sekt ICE je tak dosud nejrychleji rostoucí novinkou staroplzeneckého vinařství.

Stále více Čechů otevírá lahev „bublinek“ nejen na oslavu významných událostí, ale i pro zpříjemnění neformálních příležitostí.  Vedle narozenin, novoročních přípitků, svátečních okamžiků a dalších oslav získala šumivá vína své neodmyslitelné místo při setkáních s přáteli, během letních dnů u bazénu nebo na večírcích s grilováním. Růst obliby konzumace šumivých a perlivých nápojů v letních měsících potvrzují data agentury Nielsen, ze kterých vyplývá, že vedle závěru roku jsou nejvyšší maloobchodní prodeje šumivých vín zaznamenávány právě v letním období. Na poptávku spotřebitelů zareagovala společnost BOHEMIA SEKT na jaře loňského roku uvedením novinky Bohemia Sekt ICE. „V úspěch novinky jsme pevně věřili, ale skutečná poptávka předčila naše očekávání. I přes tehdejší náladu ve společnosti ovlivněnou pandemií zaznamenal Bohemia Sekt ICE raketový vzestup obliby. Relativně nejsilnějším obdobím byl květen, kdy se Bohemia Sekt ICE stal nejprodávanější položkou celého našeho sortimentu,“ říká Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT. Zájem o Bohemia Sekt ICE neklesal ani po skončení hlavní sezóny. „Doménou novinky Bohemia Sekt ICE je jednoznačně léto, velmi mile nás ale překvapily i vánoční a silvestrovské prodeje. Těší nás, že si lidé neformální konzumaci bublinek na ledu užívají i během chladnějších měsíců,“ dodává Martin Fousek.

Bublinky na přání spotřebitelů
Bohemia Sekt ICE vznikl v reakci na poptávku spotřebitelů, kteří si v létě rádi dopřejí sklenku šumivého vína. Výběr vín do základního cuvée byl tak proto konzultován právě s nimi. „Spotřebitelé a spotřebitelky vybírali vína tak, aby odpovídala jejich představám „letních bublinek“ vhodných ke konzumaci na ledu. Cuvée je složeno z aromatických odrůd a oblíbené odrůdy Chardonnay,“ popisuje Ondřej Čabrada, manažer značky Bohemia Sekt. Bohemia Sekt ICE se pije z velkých vinných sklenic s kostkami ledu a snítkou máty.

Navýšení kapacit a uvedení menšího sourozence
Objednávky zákazníků společnosti BOHEMIA SEKT ukazují, že zájem o loňskou novinku nepoleví ani letos. Oproti minulé sezoně tak ve Starém Plzenci navýšili na rok 2021 kvasné kapacity. Po roce od uvedení novinky na trh byla rovněž představena její 200 ml verze. „Bohemia Sekt ICE 200 ml je ideálním individuálním balením. Lahev o objemu 0,75 l je perfektní pro sešlost rodiny a přátel, novým balením ale pokrýváme i poptávku po velikosti odpovídající jedné porci,“ uzavírá Ondřej Čabrada.

Mediální podpora ledových bublinek
Uvedení novinky vloni doprovodil nově vytvořený reklamní spot. Úspěšnému sektu se dostane podpory i letos. Vedle televizní a outdoor kampaně využije značka i aktivit na sociálních sítích, bannerovou kampaň a podporu v rámci platformy Spotify.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka