Levné pivo Klasik, vyráběné skupinou Plzeňský Prazdroj, nemůže a ani nechce konkurovat dumpingovým pivům prodávaných v supermarketech za cenu pod čtyři koruny za půllitrovou lahev.
Prosazovat se zejména v segmentu prémiových piv a zlatavých moků ve sředním cenovém pásmu chce dlouhodobě největší tuzemský pivovar Plzeňský Prazdroj. Podle jeho technického ředitele Stanislava Fridricha omítá firma politiku dumpingových (po výrobními náklady prodávaných) piv. V nošovickém závodě vyráběné pivo Klasik, které produkuje Prazdroj v kategorii levných piv, se v loňském prodeji výrazně propadlo. Podle Fidricha nemůže konkurovat značkám typu Měšťan či Bráník, které jsou v supermarketech nabízeny za extrémně nízké ceny pod čtyři koruny za lahev. V této souvislosti odmítl zrušení výroby Klasiku a uvedl, že cenová politika v ČR vychází z důkladné znalosti tržního prostředí. Respektuje prý také kupní sílu našich občanů. Skupina Plzeňského Prazdroje oznámila na 1. dubna zdražení svých produktů o 40 až 70 haléřů na půllitr.
Ať vám nic neunikne!
Sledujte denní zprávy z vašeho regionu na našem Facebooku.