Spotřebitelé rozhodli. Bohemia Sekt ICE v menším balení je zaujal nejvíc

4 000 spotřebitelů po roce opět rozhodlo o nejlepších produktech, které se nově objevily na našem trhu. Prestižní anketa Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka měla letos již jednadvacáté pokračování.

Cílená propagace v Plzni

Kategorii vín znovu ovládly ledové bublinky ze Starého Plzence – přízeň spotřebitelů získal Bohemia Sekt ICE 200 ml.

V loňském ročníku spotřebitelské ankety Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka hodnotící na trh nově příchozí výrobky byla jako nejlepší v kategorii vín oceněná tehdy zcela čerstvá novinka, Bohemia Sekt ICE. Vedle spotřebitelů ledovým bublinkám uznání za zdařilou inovaci udělila i odborná porota. S příchodem bílé designové lahve se výrazně prosadil rovněž trend neformální konzumace sektu na ledu. Bohemia Sekt ICE se tak stal historicky zatím nejúspěšnější novinkou staroplzeneckého vinařství. V letošním roce byla na trh uvedena její menší 200 ml verze, která odpovídá jedné porci. Atraktivní balení i zajímavý koncept zaujaly spotřebitele i letos. Bohemia Sekt ICE „mini“ získal jejich pozornost a s ní tak i související ocenění.

„Velice nás těší, že náš Bohemia Sekt ICE dokázal navázat na loňský úspěch a konzumace bublinek na ledu u spotřebitelů opět zvítězila. Bohemia Sekt ICE vznikl vloni v reakci na poptávku spotřebitelů a výběr vín do základního cuvée byl proto konzultován právě s nimi. Jsme rádi, že jsme jejich představy o „letních bublinkách“ vhodných ke konzumaci na ledu dokázali naplnit a že je Bohemia Sekt ICE zaujal nejvíc ze všech už podruhé v řadě,“ hodnotí úspěch Ondřej Čabrada, manažer značky Bohemia Sekt.

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka