Spotřebitelé rozhodli. Bohemia Sekt ICE v menším balení je zaujal nejvíc

4 000 spotřebitelů po roce opět rozhodlo o nejlepších produktech, které se nově objevily na našem trhu. Prestižní anketa Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka měla letos již jednadvacáté pokračování.

weby uniweb

Kategorii vín znovu ovládly ledové bublinky ze Starého Plzence – přízeň spotřebitelů získal Bohemia Sekt ICE 200 ml.

V loňském ročníku spotřebitelské ankety Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka hodnotící na trh nově příchozí výrobky byla jako nejlepší v kategorii vín oceněná tehdy zcela čerstvá novinka, Bohemia Sekt ICE. Vedle spotřebitelů ledovým bublinkám uznání za zdařilou inovaci udělila i odborná porota. S příchodem bílé designové lahve se výrazně prosadil rovněž trend neformální konzumace sektu na ledu. Bohemia Sekt ICE se tak stal historicky zatím nejúspěšnější novinkou staroplzeneckého vinařství. V letošním roce byla na trh uvedena její menší 200 ml verze, která odpovídá jedné porci. Atraktivní balení i zajímavý koncept zaujaly spotřebitele i letos. Bohemia Sekt ICE „mini“ získal jejich pozornost a s ní tak i související ocenění.

„Velice nás těší, že náš Bohemia Sekt ICE dokázal navázat na loňský úspěch a konzumace bublinek na ledu u spotřebitelů opět zvítězila. Bohemia Sekt ICE vznikl vloni v reakci na poptávku spotřebitelů a výběr vín do základního cuvée byl proto konzultován právě s nimi. Jsme rádi, že jsme jejich představy o „letních bublinkách“ vhodných ke konzumaci na ledu dokázali naplnit a že je Bohemia Sekt ICE zaujal nejvíc ze všech už podruhé v řadě,“ hodnotí úspěch Ondřej Čabrada, manažer značky Bohemia Sekt.

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
porsche auto homepage

Hlavní zprávy

 

čez zprávy CEZ pomahej pohybem
uniweb weby