Stínování manažerů: Pět nadaných studentů včetně jednoho z Plzně strávilo den v mezinárodní korporaci

Pětice středoškolských studentů se na den stala součástí české centrály MetLife pojišťovny.

Cílená propagace v Plzni

V rámci projektu Stínování manažerů zblízka poznali mimo jiné pracovní náplň představitelů top managementu společnosti či jednání s digitální agenturou o výsledcích internetové kampaně. Účastníky bylo pět nadaných studentů, kteří v lednu v Národní technické knihovně v Praze vyhráli se svým projektem soutěž JA Innovation Camp. Obě akce (Innovation Camp a Stínování manažerů) pořádá ve spolupráci s pojišťovnou MetLife nezisková vzdělávací organizace JA Czech, založená Tomášem Baťou.

Projekt Stínování manažerů je ukázkovým příkladem úspěšného propojení pedagogické a akademické teorie s podnikatelskou praxí. „Student se během stáže stane „stínem“ manažera v renomované firmě, pozná manažerskou praxi a získá praktické zkušenosti, které pak může porovnat s teoretickými znalostmi nabytými ve škole,“ vysvětluje Josef Müller, výkonný ředitel JA Czech. Obohaceni se ale cítí i samotní stínování manažeři. „Jsou konfrontováni s myšlením a postoji mladé generace. Získají jejich pohled na věc, který je často inspirující,“ pochvaluje si partnerství s českou kanceláří mezinárodní vzdělávací organizací Junior Achievement Iva Musilová, manažerka marketingu MetLife pojišťovny

Ráno si každý student vylosoval manažera, se kterým strávil dopoledne a poznal detailněji jeho pracovní náplň. Po obědě je čekala hromadná porada manažerů MetLife pojišťovny a po ní schůzka manažerky marketingu s digitální agenturou, kde se analyzovaly výsledky právě probíhající internetové kampaně zaměřené na akci 20% sleva na produkty pojišťovny. Na závěr se studentům věnoval generální ředitel MetLife pojišťovny Daniel Martínek, který odpovídal na otázky související s vedením společnosti. Zároveň při setkání zjistil, jak mladá generace vnímá image MetLife a jak na ně zapůsobili stínovaní manažeři. 

Studenti se shodli na tom, že akce jako byl JA Innovation Camp nebo Stínování manažerů mají smysl. „Byla to pro mě obrovská zkušenost, hlavně možnost pracovat s cizími lidmi myslím přinesla svěžejší myšlenky, než kdybychom pracovali ve třídě, kde se všichni dobře známe. Také jsem poznal nové lidi z různých koutů republiky, se kterými jsem se propojil na sociálních sítích, a píšeme si,“ popisuje Huy Ho Ba z Obchodní akademie v Plzni.
















O JA Czech

JA Czech je českou kanceláří organizace Junior Achievement, která je nejstarší a nejrozsáhlejší vzdělávací nezisková organizace na světě. Vznikla v roce 1919 v USA a dnes působí ve více než 120 zemích světa. Do jejích programů se každoročně zapojí na 10 milionů dětí a studentů.


Českou kancelář JA založil v roce 1992 pan Tomáš J. Baťa. Vzdělávací programy JA v ČR od té doby absolvovalo více než 300 tisíc mladých lidí. JA Czech je akreditována Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky a pedagogům poskytuje akreditovaná školení.


Základem vzdělávacího systému JA Czech je propojování světa byznysu a škol. Manažeři přednášejí studentům a podílejí se na výuce praktických programů a kurzů. JA je financována zejména z darů partnerů. K nejvýznamnějším patří Bata Shoe Foundation, Citi Foundation, Hyundai, Cambridge Weight Plan, Hewlett-Packard, MetLife, Raiffeisenbank, Agrofert a Continental. Více informací o JA Czech naleznete na www.jaczech.cz  


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 09.07.2015 03:59



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka