Veronika Hořáková je novou šéfkou rozvoje obchodu Prazdroje

Plzeňský Prazdroj má novou šéfku oddělení rozvoje obchodu, které má na starosti strategii pivovaru směrem ke spotřebitelům v místě prodeje.

Jarní servisní akce AUTO CB

Pak také podporu prodeje produktů a rozvoj pivního trhu. Stala se jí Veronika Hořáková, která dosud v Prazdroji působila na pozici manažerky pronové kategorie.

„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková. Na pozici vystřídala Karla Krause, který přešel do mateřské společnosti Prazdroje Asahi Breweries Europe Group, kde bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií napříč společností.

V nové pozici pomohou Veronice Hořákové její zkušenosti z úspěšného působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla raketovému růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.

Veronika Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka