Každý měsíc kalendáře pro nadcházející rok je věnován jedné z organizací, na unikátních fotografiích se představil kompletní kádr úřadujících ligových šampionů.
Snímky plzeňského fotografa Josefa Adlta zachytily hráče Viktorie v reálných prostředích jednotlivých institucí, kterým projekt Viktoriánské srdce generoval v součtu již přes 1,5 milionu korun. „Naším cílem byly příběhové fotografie, které by fanouškům představily reálné kulisy jednotlivých partnerských organizací i příběhy jednotlivců. Na každé stránce kalendáře je dominantní fotografie doplněna krátkým představením partnerské organizace,“ představuje základní ideu kalendáře tiskový mluvčí Viktorie Pavel Pillár, který dále doplňuje: „Fotbal je společenským fenoménem, který nekončí posledním hvizdem rozhodčího. Uvědomujeme si, že prostřednictvím našich fanoušků můžeme ovlivnit spoustu životních osudů a jsme za tuto možnost vděční. Kalendář vznikal právě v tomto duchu s cílem připomenout, že pomáhat se dá všude kolem nás.“
Finální snímky kalendáře jsou laděny do černo-bílé, z každé fotografie vystupují pouze červeno-modré barvy plzeňského klubu. „Vážná témata z jednotlivých stránek jsme přesto chtěli představit v pozitivním duchu a věřím, že tento záměr se povedl. Všem partnerským organizacím patří za realizaci obrovský dík, fotografie vznikaly bez výjimky v dobré náladě,“ řekl dále Pillár.
Kalendáře jsou k dostání ve fanshopu a na eshopu Viktorie za 299 Kč, přičemž také samotným nákupem pomohou fanoušci dobré věci. „Z každého prodaného kalendáře bude 50 Kč určeno projektu ´Viktoriánské srdce´. Po lednovém ukončení prodeje kalendářů pak finální částka pomůže další organizaci, která rozšíří okruh viktoriánské rodiny,“ zakončil Pillár.