Martin Straka a Tomáš Vlasák zahájili prodej permanentních vstupenek

Klub HC Škoda Plzeň zahájil předprodej permanentních vstupenek na novou extraligovou sezónu. Permanentní vstupenky jsou levnější než v předchozích letech a klub se více orientuje na rodiny s dětmi.

Jarní servisní akce AUTO CB

Vstupenky se nově prodávají ve fanshopu, který je kvůli tomu otevřený až do večera.

Hokejové legendy Martin Straka a Tomáš Vlasák zahájili ve středu v 10 hodin předprodej permanentních vstupenek HC Škoda Plzeň na extraligovou sezónu 2015/2016. V nabídce jsou permanentky KLASIK, PREMIUM, RODINA a DÍŤE. Permanentka KLASIK je levnější než v předchozích letech. Nově je v nabídce permanentka PREMIUM, která platí nejen pro základní, ale i pro nadstavbovou část soutěže (zápasy play-off včetně předkola). Několikanásobně levnější budou permanentky DÍTĚ určené pro děti do 15 let. Loni stálo celoroční vstupné 3016 korun. Letos to bude 498 korun. Což je pokles o více než 600 procent. Nově se v nabídce objevuje permanentka RODINA, která loni úplně chyběla. Vstupné pro jednoho rodiče s dítětem na celou sezónu vyjde na 3900 korun, pro dva rodiče a jedno dítě 7960 korun.

Ceny permanentek letos a v minulém roce

4368 Kč – 4290 Kč (klasická perm., dospělí 1. kategorie), (230/165-meziroční pokles ceny 1 lístku)

4004 Kč – 3120 Kč, (klasická perm., dospělí 2. kategorie), (150/120-meziroční pokles ceny 1 lístku)

5668 Kč – 5590 Kč, (1. řada za sklem), (260/215-meziroční pokles ceny 1 lístku)

2600 Kč – 2600 Kč (pozn. první sloupec je údaj ze sezóny 2014/2015, druhý údaj je aktuální cena pro sezónu 2015/2016)

Nově je zavedený systém tzv. zvýhodněných balíčků vstupenek. Ty jsou připravené pro fanoušky, kteří nechtějí nebo nemohou navštívit všechny domácí zápasy a nevyplatí se jim proto pořizovat permanentku. „Zvýhodněný balíček se prodává ve dvou variantách. V té levnější si fanoušek koupí vstupenky na čtyři zápasy a jeden má zadarmo. V té dražší variantě si koupí vstupenku na deset zápasů a dva bude mít zdarma,“ uvádí Magdaléna Bočková, ředitelka marketingu HC Škoda Plzeň.

Permanentní vstupenky se nově prodávají ve fanshopu před zimním stadionem. Ten bude v prvních dnech otevřený od 10 do 20 hodin. Podle zájmu fanoušků se otevírací doba upraví.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka