Vstupenky se nově prodávají ve fanshopu, který je kvůli tomu otevřený až do večera.
Hokejové legendy Martin Straka a Tomáš Vlasák zahájili ve středu v 10 hodin předprodej permanentních vstupenek HC Škoda Plzeň na extraligovou sezónu 2015/2016. V nabídce jsou permanentky KLASIK, PREMIUM, RODINA a DÍŤE. Permanentka KLASIK je levnější než v předchozích letech. Nově je v nabídce permanentka PREMIUM, která platí nejen pro základní, ale i pro nadstavbovou část soutěže (zápasy play-off včetně předkola). Několikanásobně levnější budou permanentky DÍTĚ určené pro děti do 15 let. Loni stálo celoroční vstupné 3016 korun. Letos to bude 498 korun. Což je pokles o více než 600 procent. Nově se v nabídce objevuje permanentka RODINA, která loni úplně chyběla. Vstupné pro jednoho rodiče s dítětem na celou sezónu vyjde na 3900 korun, pro dva rodiče a jedno dítě 7960 korun.
Ceny permanentek letos a v minulém roce
4368 Kč – 4290 Kč (klasická perm., dospělí 1. kategorie), (230/165-meziroční pokles ceny 1 lístku)
4004 Kč – 3120 Kč, (klasická perm., dospělí 2. kategorie), (150/120-meziroční pokles ceny 1 lístku)
5668 Kč – 5590 Kč, (1. řada za sklem), (260/215-meziroční pokles ceny 1 lístku)
2600 Kč – 2600 Kč (pozn. první sloupec je údaj ze sezóny 2014/2015, druhý údaj je aktuální cena pro sezónu 2015/2016)
Nově je zavedený systém tzv. zvýhodněných balíčků vstupenek. Ty jsou připravené pro fanoušky, kteří nechtějí nebo nemohou navštívit všechny domácí zápasy a nevyplatí se jim proto pořizovat permanentku. „Zvýhodněný balíček se prodává ve dvou variantách. V té levnější si fanoušek koupí vstupenky na čtyři zápasy a jeden má zadarmo. V té dražší variantě si koupí vstupenku na deset zápasů a dva bude mít zdarma,“ uvádí Magdaléna Bočková, ředitelka marketingu HC Škoda Plzeň.
Permanentní vstupenky se nově prodávají ve fanshopu před zimním stadionem. Ten bude v prvních dnech otevřený od 10 do 20 hodin. Podle zájmu fanoušků se otevírací doba upraví.