Prodejci elektra vyklízejí sklady. Výprodeji uvolní 40 %

Většina výrobců černého elektra uvádí novinky na jaře. Prodejci elektra kvůli tomu musí uvolnit sklady, aby měli místo pro naskladnění nových modelových řad. „Jedná se především o segment televizí, které prodejcům elektra generují nejvýznamnější část tržeb. Každé jaro dochází ke kompletní výměně mod...

Cílená propagace v Plzni

Většina výrobců černého elektra uvádí novinky na jaře. Prodejci elektra kvůli tomu musí uvolnit sklady, aby měli místo pro naskladnění nových modelových řad. „Jedná se především o segment televizí, které prodejcům elektra generují nejvýznamnější část tržeb. Každé jaro dochází ke kompletní výměně modelových řad, proto je třeba jim uvolnit místo. Nové zboží začneme navážet koncem dubna a díky výprodejům uvolníme 30-40 procent našich celkových skladových ploch,“ objasňuje tiskový mluvčí Euronics Bohuslav Komín. Jedna z nejsilnějších prodejních sezón černého elektra čeká obchodníky v květnu, kdy začíná Mistrovství světa v ledním hokeji 2013.


Kdo nestihl využít povánočních slev, má další šanci na koupi cenově zvýhodněného zboží nyní. Jen v síti Euronics budou slevy sahat až k 50 procentům. „Výprodeje v síti Euronics jsme naplánovaly na polovinu dubna. Oficiálně začnou v pondělí 15. a skončí následující pondělí 22. dubna, ale v prodejnách, které mají i víkendový provoz, budou moci zákazníci slevy využít už od soboty 13. dubna,“ uvádí Bohuslav Komín a hned dodává: „Letošní výprodejová nabídka je atraktivní. Hitem bude LED televizor Samsung se smart technologií, který bude stát po zlevnění 10 487 korun, ale zlevněny budou i další přístroje napříč celým sortimentem. Jen během prvních tří dnů by se tržby mohly vyšplhat až k 60 milionům.“


Český zákazník na slevy slyší stále více. Prodejci musí nabídnout zajímavé zboží, lákavé ceny a ideálně ještě nějaký dárek nebo službu navíc. Někteří nabízejí odvoz zdarma, Euronics zákazníkům v průběhu výprodejů nabízí navíc bezúročnou půjčku se splatností do devíti měsíců. Mírně se liší i zájem o produkty, který nejvíce ovlivňuje vývoj moderních technologií. V roce 2011 se v síti Euronics nejvíce prodávaly televize a notebooky, v roce 2012 zákazníci poprvé začali více kupovat smart TV, notebooky se ještě držely na špici výprodejů. Loňský rok byl však zlomový v zájmu o chytré telefony a tablety, proto se letos rozšířila skupina zboží, o které bude největší zájem, právě o tyto dva typy produktů a navíc také fotoaparáty. Naopak obliba notebooků klesla.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 14.04.2013 07:02



0 +
 
Nový Superb

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka