Prvních 20 plzeňských týmů chce šlapat Do práce na kole

Prvních 20 týmů se v Plzni zatím zaregistrovalo do kampaně „ Do práce na kole“, která se ve městě uskuteční poprvé během května. V České republice jde už o třetí ročník, do kterého se kromě Plzně zapojilo dalších 10 českých a moravských měst. Cílem kampaně je propagovat městskou cyklistiku jako souč...

Cílená propagace v Plzni

Prvních 20 týmů se v Plzni zatím zaregistrovalo do kampaně „ Do práce na kole“, která se ve městě uskuteční poprvé během května. V České republice jde už o třetí ročník, do kterého se kromě Plzně zapojilo dalších 10 českých a moravských měst. Cílem kampaně je propagovat městskou cyklistiku jako součást zdravého a moderního životního stylu, který pomáhá zlepšit kondici lidí, ale také omezuje znečišťování ovzduší měst výfukovými zplodinami automobilů a oživuje městské ulice.
„Za první dva týdny registrace se v Plzni zatím přihlásilo 20 týmů. Nicméně lidé se mohou registrovat až do konce dubna a podle zkušenosti z minulých ročníků by se mohl počet týmu ještě znásobit. Zatím se přihlásily dva týmy ze Západočeské univerzity a po jednom týmu např. z Českého rozhlasu Plzeň, Škoda Electric, FPC, IntraWorlds, Eurosoftware, MOL Logistics a z dalších firem,“ uvedl MUDr. Miroslav Šuta z Centra pro životní prostředí a zdraví-
V Plzni kampaň Do práce na kole koordinuje Centrum pro životní prostředí a zdraví s podporou iniciativy Plzeň na kole. Počátkem dubna přijel do Plzně osobně na bicyklu podpořit kampaň velvyslanec Nizozemského království Ed Hoeks. Záštitu nad kampaní v Plzni převzal primátor města Martin Baxa a podporu jí vyjádřila rektorka Západočeské univerzity Ilona Mauritzová nebo ředitelka Fakultní nemocnice Plzeň Jaroslava Kunová. Mediálním partnerem kampaně v Plzni je rádio Kiss Proton.

Malé týmy (2 až 5 členů) z jedné firmy, školy nebo instituce se mohou do kampaně „ Do práce na kole“ registrovat webu dopracenakole.net až do konce dubna. Během května pak budou soutěžit o zajímavé ceny v pravidelném dojíždění do práce na kole nebo na koloběžce. Každý registrovaný účastník dostane startovací balíček včetně trička s originální grafikou kampaně z biobavlny a se speciálním ekologickým certifikátem od firmy OP Tiger z internetového obchodu Čoromoro.cz a, který všem registrovaným dopraví firma TNT Express.

Firmy nebo instituce, které své zaměstnance nejvíce podpoří, například umístěním cyklostojanů ve svém areálu nebo formou bonusů pro zaměstnance dojíždějící na kole, mohou soutěžit o titul Cyklozaměstnavatel roku.

Kampaň se letos koná v České republice po třetí a na celonárodní úrovni ji koordinuje sdružení Auto*Mat.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 21.04.2013 17:10



0 +
 
Nový Superb

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka