Turistický newsletter Plzně vychází anglicky i německy

Více motivovat zahraniční turisty k návštěvě Plzně chce odbor prezentace a marketingu magistrátu. Před turistickou sezonou začal vydávat německou a anglickou verzi newsletteru o cestovním ruchu Plzeň přímo od zdroje. Zahraniční newsletter je obdobou českého informačního měsíčníku Plzeň přímo od ...

Cílená propagace v Plzni

Více motivovat zahraniční turisty k návštěvě Plzně chce odbor prezentace a marketingu magistrátu. Před turistickou sezonou začal vydávat německou a anglickou verzi newsletteru o cestovním ruchu Plzeň přímo od zdroje.
Zahraniční newsletter je obdobou českého informačního měsíčníku Plzeň přímo od zdroje, který upozorňuje na zajímavosti o Plzni i regionu a na tradiční i netradiční akce. „Český newsletter posíláme incomingovým cestovním kancelářím, novinářům, infocentrům a dalším partnerům již od roku 2008. Nyní jsme se rozhodli rozesílat i jeho zahraniční verze, u kterých věříme, že najdou odezvu v příhraničních infocentrech, na zahraničních zastoupeních či v cestovních kancelářích specializujících se na pobyty v České republice,“ říká Zuzana Smotlachová, vedoucí Odboru prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně.

Na rozdíl od českého měsíčníku budou zahraniční newslettery vycházet jednou za dva měsíce. Na přípravě německé verze se v rámci projektu Impuls 2015! podílí Centrum Bavaria Bohemia v Schönsee.

Témata se od české verze liší zčásti. „Musíme vycházet z toho, že cizinci mají obvykle daleko menší povědomí o České republice, natož o Plzni. Chceme proto představovat Plzeň jako atraktivní turistický cíl, kde je stále co dělat a kam jít za kulturou či sportem. Pozvánky na akce vybíráme podle toho, zda jsou vhodné pro zahraniční klientelu. Byli bychom rádi, kdyby nám provozovatelé turistických cílů a pořadatelé akcí poskytovali informace o novinkách s větším časovým předstihem. Důležité je upozornit na akce včas, aby si zahraniční návštěvníci dokázali s předstihem naplánovat výlet či pobyt,“ upozorňuje Kristina Štěpánová z odboru prezentace a marketingu, která vydávání newslettru rediguje.

Komunikace prostřednictvím on-line zasílání novinek přímo s vybranou cílovou skupinou je efektivní a levná varianta prezentace, která navíc skýtá možnost zpětné vazby. „Podle prvních ohlasů je zřejmé, že touroperátorům i dalším zahraničním partnerům v cestovním ruchu dosud aktuální informace o turistické nabídce Plzně v anglickém a německém jazyce citelně chyběly,“ dodává Kristina Štěpánová.

Newsletter Plzeň přímo od zdroje i jeho zahraniční varianty jsou k dispozici na stránkách města www.plzen.eu v sekci Multimedia.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 05.04.2012 14:12



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka