Zákaznická centra Skupiny ČEZ prodloužila otvírací dobu

Od 4. září 2009 Skupina ČEZ prodloužila páteční provozní dobu všech svých zákaznických center o 3 hodiny. Vyšla tak vstříc změně životního stylu svých zákazníků, kteří nyní mohou vyřizovat své požadavky od 8:00 do 14:00 hodin. V dnešní zrychlené době nabízí Skupina ČEZ pro plánování schůzek na poboč...

Cílená propagace v Plzni

Od 4. září 2009 Skupina ČEZ prodloužila páteční provozní dobu všech svých zákaznických center o 3 hodiny. Vyšla tak vstříc změně životního stylu svých zákazníků, kteří nyní mohou vyřizovat své požadavky od 8:00 do 14:00 hodin. V dnešní zrychlené době nabízí Skupina ČEZ pro plánování schůzek na pobočce osvědčený model on-line rezervací. Je tak odzvoněno dlouhým čekacím lhůtám.

V pondělí a ve středu jsou pobočky otevřeny od 8:00 do 17:00 hodin, v úterý, čvrtek a pátek pak od 8:00 do 14:00 hodin. Skupina ČEZ tak reagovala na podněty svých zákazníků, kteří volali po prodloužení otvírací doby zákaznických center poslední pracovní den před víkendem.

Kromě toho, že standardní čekací doby se stále zkracují a v současné době činí v průměru 5 minut, dostává se v poslední době do popředí nová služba – sjednávání schůzky na zákaznickém centru přes internet. „Ačkoliv jsme tuto novinku nijak neinzerovali, měsíčně se k nám prostřednictvím internetu objedná kolem šesti set zákazníků,“ říká vedoucí zákaznických center Západ Jiří Zajíček.

Postup je opravdu jednoduchý. Na webových stránkách Skupiny ČEZ si zákazník v záložce „Kontakty“ nejprve vybere službu „Sjednání schůzky“. Následně ze seznamu všech 24 zákaznických center po republice vybere požadované místo, dále správně zvolí typ zákazníka z výběru domácnosti a podnikatel fyzická osoba nebo podnikatel právnická osoba, pak upřesní druh požadavku a zvolí volný termín návštěvy zákaznického centra dle svého přání. Nakonec doplní své jméno, e-mail, mobilní kontakt a je mu vygenerován PIN pro přednostní odbavení.

Jako potvrzení zasíláme kompletní informace o provedené rezervaci termínu e-mailem i sms. Pak stačí jen navštívit v daném termínu zákaznické centrum, na dotykové obrazovce vyvolávacího systému zvolit položku „Objednaný termín“ a zadat příslušný PIN. Následující akce jsou již standardní jako u ostatních zákazníků, pouze s tím rozdílem, že příští zákazník, který je vyzván k odbavení je právě ten objednaný.

V současné době je tento on-line systém testován ve smyslu míry jeho využívání. Z kapacitních důvodů byl stanoven mezní počet takto registrovaných zákazníků na hodinu, které je možné vzhledem k celkové návštěvnosti poboček pojmout. Pokud poptávka veřejnosti převýší v budoucnu nabídku volných termínů, dojde k navýšení počtu možných on-line rezervací.

Generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr všem zákazníkům Skupiny ČEZ vzkazuje: „Pokud Vám vadí čekání na pobočce, můžete si pohodlně a rychle sjednat schůzku v jakémkoli našem zákaznickém centru. Naši pracovníci Vám na místě rádi pomohou s řešením požadavku.“
Přehled kontaktních míst včetně provozní doby – zákaznická centra a smluvní partneři:
http://www.cez.cz/cs/kontakty/kontaktni-mista.html
On-line registrace pro sjednání termínu schůzky dle zákaznických center:
http://www.cez.cz/cs/kontakty/sjednani-schuzky.html
Důležité kontakty pro zákazníky Skupiny ČEZ:
http://www.cez.cz/cs/kontakty/dulezite-kontakty.html


The Loop Jazz Club

Komentáře

  • Před 7 roky

    Dobrý den pane Ponikelský,

    kontakty naleznete na https://www.cez.cz/.

    Hezký den!

  • Před 7 roky

    Mám dotaz ohledně fktury za odběr elektřiny. Na které mailové adrese bych mohl svůj dotaz uskutečnit?

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
04.12.2009 12:03



5 (2)
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka