Nejprodávanější značkou prostřednictvím aplikace AUTOSYSTEM je dlouhodobě a bezkonkurenčně značka ŠKODA a mezi modely vévodí Škoda Octavia. Následují pak značky FORD, VW, RENAULT, KIA, PEUGEOT, MITSUBISHI, CITROËN, OPEL a další. „Pořadí prodejnosti značek je u nás jiné, než na celkovém trhu“, upozorňuje ředitel společnosti AutoSystem s.r.o. Ing. Jiří Šochman. „Je to dáno aktivitou našich obchodních partnerů a podmínkami jednotlivých značek“, dodává pan Šochman.
Pořadí prodávaných modelů je opět dáno pozicemi značek v našem systému: Ford Mondeo, Ford Focus, Ford Transit, VW Golf, Škoda Rapid, Škoda Fabia, Ford Kuga, Škoda Yeti, Renault Mégane, Peugeot 308, Opel Astra, VW Passat, KIA cee´d, Ford Fiesta, atd.
„Velmi dobře umíme nabízet i prémiové značky a luxusní automobily, i když se logicky v celkových bilancích nedostávají na přední pozice co do počtu prodaných vozů,“ doplňuje ředitel společnosti a pokračuje: „Máme velmi dobrou spolupráci s autorizovanými prodejci značek AUDI, BMW i MERCEDES. Velmi se nám daří ve spolupráci s oficiálním zastoupením podporovat image i vlastní prodej značky INFINITI.“
„Nelze opomenout početnou skupinu značek, které naplňují obsah nabídky a v rámci možností a podmínek daných značek, poskytují zákazníkům systematické výhody. Jde o značky: Mazda, Hyundai, Nissan, Subaru, Volvo, Suzuki, Fiat, Toyota a Honda,“ vyjmenovává pan Šochman.
Společnost AutoSystem s.r.o. je autorem, správcem a provozovatelem další aplikace AUTOKLIENT, která je určená všem prodejcům automobilů, kteří chtějí mít pod kontrolou veškerý potenciál poptávek a požadují jejich vyřizování podle profesionálních postupů. Maximalizují tak efekt prodeje a zákazník je odbavován co nejlepším způsobem.
Společnost AutoSystem s.r.o. v uplynulém roce investovala a zajišťovala obsahový vývoj systému AUTO-LINK. Tento systém je jedinečnou aplikací pro správný přenos dat automobilů z oficiálních zdrojů značek. „Tato bezkonkurenční internetová aplikace zabezpečuje všem dealerům a prodejcům automobilů garantovaný přenos a zobrazování údajů a dat u nabízených automobilů. Prodejci se tak nemusí obávat problémů, které se profesionalizací i internetového trhu s vozidly, množí. Ať již jde o stížnosti uživatelů nebo o pochybení zjišťovaná kontrolními úřady,“ vysvětluje Jiří Šochman., a dodává: „Základní platformou správně zobrazovaných vozů se tak stává AUTOSYSTEM, když AUTO-LINK zajistí správné přenosy jak na AUTOSYSTEM, tak stránky prodejce. AUTOKLIENT pak zajistí dokonalou evidenci potenciálu a jeho správné vyřizování. Tato trojkombinace nás nejen posiluje na pozici jedničky ve zprostředkování prodeje nových a zánovních vozů v České republice, ale posouvá nás mezi klíčové subjekty v nabídce a prodeji automobilů.“