Využijte sociální sítě pro budování vlastní image!

Sháníte nové zaměstnání? Chcete se lépe propagovat a uspět na trhu práce? Podnikáte a chcete zvýšit tržby pomocí online marketingu? Využijte sociální sítě! Přinášíme vám rozhovor s Janem Vavřičkou - specialistou na online marketing z plzeňské společnosti UNIWEB s.r.o. Dají se ma...

Cílená propagace v Plzni

Sháníte nové zaměstnání? Chcete se lépe propagovat a uspět na trhu práce? Podnikáte a chcete zvýšit tržby pomocí online marketingu? Využijte sociální sítě!

Přinášíme vám rozhovor s Janem Vavřičkou - specialistou na online marketing z plzeňské společnosti UNIWEB s.r.o.

Dají se marketingové nástroje určené pro budování značky firem (výrobků, produktů...) použít i pro budování vlastní pověsti?

Samozřejmě, že ano. Personální marketing je v dnešní dynamické době velmi důležitý především pro získání dobrého zaměstnání a pro následné budování své vlastní image, což přispívá k posílení hodnoty na trhu práce. Velmi důležité jsou v tomto směru sociální sítě, díky kterým si můžete budovat profesionální image a dobrou pověst.

Jakou roli při tom podle vašeho názoru a zkušeností může hrát online prostředí?

Online prostředí (především sociální sítě a odborné portály) hraje velmi podstatnou roli na budování své profesionální, odborné pověsti. Vždyť TOP 21 sociálních sítí má celkem 5,7 miliard uživatelských účtů, přičemž FACEBOOK má 1,4 miliardy uživatelských účtů, YouTube 1 miliardu, Google+ má 540 milionů, Twitter má 500 milionů, LinkedIn má 259 milionů a Pinterest má 70 milionů uživatelských účtů. Je důležité být na sociálních sítích a prezentovat své profesní dovednosti a zkušenosti. Stejně tak je důležité publikovat odborné články na profesních portálech anebo relevantně komentovat články jiných odborníků či kolegů z daného oboru.

Na co se při budování vlastní značky soustředit, do čeho se vyplatí investovat čas?

Jednoznačně se vyplatí věnovat čas sociální síti LinkedIn a zde prezentovat maximální množství informací o své profesní odbornosti (vzdělání, zkušenosti, certifikáty, odborné kompetence, kariérní růst, realizované projekty, aj.). Dále doporučuji využít sociální síť Google+ a především její schopnost podpory prezentace autorských článků (authorship). Pokud své autorské články správně prolinkujete se svým osobním profilem, tak dokážete ovlivnit vzhled výsledků vyhledávání Google a tato možnost je k nezaplacení. Do třetice bych doporučil investovat čas do publikování autorských článků na odborných portálech.

Otázky položila: Alena Červenková
Odpovídal: Jan Vavřička, UNIWEB s.r.o.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 20.05.2014 10:27



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka