Snaha usnadnit zákazníkům život
Automobilka
Volvo informovala veřejnost o spuštění pilotního programu pro San Francisco, který budou mít možnost využívat majitelé nového SUV
XC90 a luxusní limuzíny
S90. Ve snaze usnadnit svým zákazníkům život se společnost Volvo Cars nechala inspirovat
průzkumem potřeb zákazníků, jejichž dosud nenaplněná přání chce vyplnit.
„Představte si, že svůj vůz ráno zaparkujete před místem, kde pracujete, a až se budete vracet domů, bude vaše auto po servisu, čisté a s plnou nádrží. Přesně to jsou služby, které chceme našim zákazníkům zprostředkovat. Na základě našeho průzkumu vyšlo najevo, že lidé stráví každý týden celé hodiny různými drobnými pochůzkami, a my chceme řidičům vozů Volvo tento čas vrátit zpět, aby jej mohli využívat smysluplnějším způsobem,“ uvedl Björn Annwall, senior viceprezident oddělení zaměřeného na globální zkušenost zákazníků společnosti Volvo Cars.
Volvo zjišťovalo potřeby zákazníků průzkumem
Z průzkumu dále vyšlo najevo, že si více než sedmdesát procent zákazníků přeje mít k dispozici službu, která by zajistila natankování nádrže jejich vozu, zatímco padesát šest procent nechce svůj automobil vozit do servisu a čtyřicet devět procent by bylo rádo, kdyby v případě potřeby někdo jejich vůz dopravil do požadovaného místa.
„Naše myšlenka je prostá: chceme našim zákazníkům usnadnit život s využitím nejnovější online technologie integrované v intuitivní aplikaci pro chytré telefony. V tomto směru zaujímáme otevřený a dynamický přístup, přičemž vítáme spolupráci s partnery, kteří nabízejí další inovativní služby. A to je jen začátek,“ prohlásil Anders Tylman-Mikiewicz, viceprezident oddělení zaměřeného na poskytování online služeb zákazníkům společnosti Volvo Cars.
Majitelé vozů Volvo, kteří se zúčastní pilotního projektu, mohou využít pilotní aplikaci k vyhledání služeb osobního asistentu dostupných v jejich blízkosti a k objednání požadované služby prostřednictvím svého chytrého telefonu. Žádost bude odeslána autorizovanému poskytovateli služeb Volvo, který natankuje vůz, zařídí pravidelnou servisní údržbu nebo zprostředkuje jakoukoli jinou nabízenou službu, o kterou zákazník požádá.
Jednorázový digitální klíč pro odemčení automobilu
Součástí aplikace je funkce určená k
vygenerování jednorázového digitálního klíče pro konkrétní polohu a časový interval, který je následně odeslán autorizovanému poskytovateli služeb.
Po provedení požadované služby se vůz zamkne a platnost digitálního klíče vyprší. Vůz je možné vrátit na místo, odkud byl převzat, nebo může být na žádost zákazníka odvezen na místo zcela nové.
Síť laboratoří pro digitální inovace společnosti Volvo Cars, které sídlí v Kalifornii, Šanghaji a Göteborgu, se soustředí na
pochopení potřeb rostoucí základny zákazníků, aby mohla automobilka Volvo rozšířit své spektrum nabízených služeb. Díky modulární povaze platformy Volvo On Call (ta již v blízké době dorazí do ČR) lze tento systém snadno rozšiřovat o nové služby, které zákazníkům ušetří čas a vnesou do života vyšší komfort.
Tip pro fanoušky nových automobilů
Pokud jste fanouškem automobilů značky Volvo ale i všech ostatních vozů různých značek a zajímáte se o automobilový průmysl, doporučujeme vám navštívit e-magazín o nových autech www.autonewsletter.cz. Jestliže patříte mezi prodejce automobilů a sháníte webovou aplikaci pro správu zakázek, navštivte stránky www.autoklient.cz.
Tip na závěr: Přečtěte si nový magazín Nové automobily v ČR. Je k dispozici online i ke stažení ve verzi PDF.
Fotogalerie
Autor: Kateřina Štveráková Článek může obsahovat komerční sdělení.
Komentáře
Sdílet článek