ŠKODA v roce 2016 dodala zákazníkům již jeden milion vozů

ŠKODA překonala počet jednoho milionu vozů dodaných zákazníkům od počátku roku 2016. Tohoto milníku dosáhla o přibližně měsíc dříve než v roce 2015. Letošní rok je tak již třetím v řadě, kdy značka svým zákazníkům dodala sedmimístný počet vozů.

Jarní servisní akce AUTO CB

Aktuálně probíhající rok ukazuje, že ŠKODA se svou moderní paletou na mezinárodních trzích trvale oslovuje nové skupiny zákazníků,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier a dodává: „I v roce 2017 budeme v růstovém kurzu pokračovat. Důležitou roli přitom bude hrát nový model ŠKODA KODIAQ, kterým rozšiřujeme naši nabídku o vůz, patřící do rostoucího segmentu SUV.“

Velký podíl má ŠKODA SUPERB

Mimořádně dynamicky se v dosavadním průběhu roku vyvíjely prodeje vlajkové lodi ŠKODA SUPERB: od ledna do října bylo zákazníkům na celém světě dodáno bezmála 115 000 exemplářů vrcholného modelu značky. Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku to představuje nárůst o 85,2 procenta (leden až říjen 2015: 61 900 vozů). Pozitivní trend zaznamenal také oblíbený malý vůz ŠKODA FABIA a kompaktní ŠKODA RAPID. Dodávky těchto modelů vzrostly ve stejném období o 6,7 resp. 7,0 procent.

Největší zásluhy má ŠKODA OCTAVIA

Srdce značky, model ŠKODA OCTAVIA, se na očekávaném rekordním odbytu podílí největší měrou: v období od ledna do října dodala ŠKODA zákazníkům na celém světě 361 700 exemplářů svého bestselleru. V příštím roce se navíc model ŠKODA OCTAVIA dočká rozsáhlé modernizace. Úspěšný model tak dále posílí svou pozici na mezinárodním trhu.

ŠKODA KODIAQ zahájí ofenzívu v kategorii SUV

V příštím roce uvede značka ŠKODA na trh své první velké SUV. S modelem ŠKODA KODIAQ zahájí značka svou ofenzívu v kategorii vozů SUV, aktuálně největším a nejrychleji rostoucím segmentu automobilového trhu. S novým modelem značka osloví nové skupiny zákazníků. Model ŠKODA KODIAQ je již možné objednávat a prvním zákazníkům bude vůz dodán v únoru 2017.

Kromě pozitivních očekávání, spojených s rokem 2017, vytváří značka ŠKODA i podmínky pro dlouhodobější růst. Přípravou na tento růst je Strategie 2025, s níž se česká automobilka připravuje na budoucí výzvy, které stojí před automobilovým průmyslem. Mezi hlavní témata této strategie budoucnosti patři mimo jiné elektromobilita, digitalizace podniku, produktů a výroby, stejně jako nové služby související s mobilitou nebo rozšířená konektivita. ŠKODA tak chce růst ve dvou dimenzích: Na jedné straně má dále růst odbyt vozů, na druhé straně mají růstový kurz na širší základnu postavit nově budované oblasti podnikání, jako jsou například elektronické služby, které s mobilitou souvisí.

Zajímá vás ŠKODA KODIAQ?

Více než přepracovaná ŠKODA OCTAVIA vás zajímá novinka roku ŠKODA KODIAQ? Přijďte si ho k nám již nyní objednat!

Přijďte se informovat o nových vozech ŠKODA do Auto CB v Plzni!

Nepomucká 487/119
326 00 PLZEŇ

Telefon: 377 666 666
Email: autocb@autocb.cz
Web: www.autocb.cz
Facebook: 
Auto CB Plzeň


Autor: Kateřina Štveráková Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka