Kombinace rychlých a ostrých zatáček na okruhu dala technikům příležitost poznat vůz po všech stránkách. Testovací jezdec Gabriele Tarquini se při jízdě zaměřil na vylepšení manipulační rovnováhy stejně jako na vyvážení při silném brzdění na konci dlouhých rovinek.
Tým mimo jiné vyzkoušel řadu různých nastavení motoru, jímž je dvoulitrové turbo připojené k šestistupňové sekvenční převodovce, která je ovládána řadicími lopatkami.
Speciál vychází z návrhu nové generace i30 a je navržený podle platných předpisů TCR, které byly poprvé použity v roce 2015. Po třídenním testování se vůz vrátil do centrály společnosti Hyundai Motorsport v německém Alzenau, kde tým sídlí.
„První test nového vozu je vždy velmi vzrušujícím momentem v celém projektu. Jsem rád, že během těchto tří dnů jsme nezaznamenali vážnější problém a že jsme dokázali dokončit veškerou práci, kterou jsme si naplánovali. Nyní máme spoustu informací, které můžeme využít v dalším vývoji a jako základ pro další testy," uvedl ředitel oddělení závodních vozů v Hyundai Motorsport Andrea Adamo.
Testování nové generace i30 TCR bude pokračovat v létě a na podzim na různých místech v Evropě. Očekává se, že první dokončené vozy budou zákazníkům dodány počátkem prosince.
Pokud jste fanouškem automobilů značky Hyundai ale i všech ostatních vozů různých značek a zajímáte se o automobilový průmysl, doporučujeme vám navštívit e-magazín o nových autech www.autonewsletter.cz. Jestliže patříte mezi prodejce automobilů a sháníte webovou aplikaci pro správu zakázek, navštivte stránky www.autoklient.cz.
Tip na závěr: Přečtěte si nový magazín Nové automobily v ČR. Je k dispozici online i ke stažení ve verzi PDF.