Amundsen vodka s novou recepturou i lahví míří do prémiového segmentu

Deset let po premiéře získává Amundsen vodka, jedna z nejoblíbenějších značek ve své kategorii, nové složení i obal. Se zásadně vylepšenou recepturou a exkluzivní lahví Amundsen vodky hodlá společnost Stock Plzeň nabídnout spotřebiteli ten nejlepší produkt. „Přesto, že právě vodky jsou mimořádn...

Cílená propagace v Plzni

Deset let po premiéře získává Amundsen vodka, jedna z nejoblíbenějších značek ve své kategorii, nové složení i obal. Se zásadně vylepšenou recepturou a exkluzivní lahví Amundsen vodky hodlá společnost Stock Plzeň nabídnout spotřebiteli ten nejlepší produkt.
„Přesto, že právě vodky jsou mimořádně konkurenčním prostředím, věříme, že existuje prostor pro vodku s vynikajícími parametry a zároveň příznivou cenou,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík. Tomuto záměru odpovídá také vylepšená receptura vyvinutá ve spolupráci s norskou pobočkou Stock Spirits Group – SSG Norway, podle níž je Amundsen vodka zkomponována. Základem produktu je nejjemnější šestkrát destilovaný obilný líh, což je na českém trhu unikát. Ideální parametry nejjemnější vodky pak dotváří čistá voda, několikrát filtrovaná přes přírodní uhlíkové filtry, čímž je zbavena nežádoucích minerálních látek a změkčena na ideální hodnotu.
Výsledkem této složité skandinávské technologie je křišťálová čistota, jemná chuť a vůně bez jakýchkoli rušivých tónů. Ještě před uvedením na trh v červnu 2010 podrobila agentura Ipsos Tambor novou Amundsen vodku řadě chuťových a senzorických zkoušek, kterých se účastnila více než tisícovka respondentů. Konzumenti absolvovali takzvané slepé testy, nevěděli tedy, jaké značky vodky degustují. „Na základě těchto testů jsme si ověřili, že Amundsen vodka může chuťově směle soupeřit i s prestižními importovanými značkami,“ dodal marketingový ředitel Stocku Plzeň Tomáš Tarcala.
Prestiž nové Amundsen vodky, která svým názvem upomíná na nejslavnějšího polárníka všech dob a na neposkvrněnou krásu skandinávské krajiny, podtrhuje i zcela nový design lahve. Nová lahev z vysoce čirého skla je typická jednoduchými moderními křivkami a svým elegantním tvarem podtrhuje prémiový charakter Amundsen vodky. Nese dvě etikety umístěné záměrně v prsní a patní části lahve tak, aby v prostoru mezi nimi co nejvíce vynikla čistota samotné vodky uvnitř. Exkluzivitu balení dotváří jemný plastický nápis Amundsen.
Stejnými změnami jako „mateřská“ Amundsen vodka prošla i populární řada ochucených vodek značky Amundsen. V řadě se navíc objevují dvě zcela nové příchuti – hruška a meloun. „Jde o nové velice žádané trendy příchuti. Ochucené vodky směřují k vyšší čirosti, méně sladké chuti a jemnému přirozenému barevnému tónu,“ uvedla brand manažerka značky Amundsen Hana Šrachtová.
Start nové Amundsen vodky podpoří Stock Plzeň zaváděcími cenami a také rozsáhlou marketingovou kampaní, která bude zahrnovat televizní spot, tiskovou reklamu i propagaci prostřednictvím internetu. V místě prodeje pak Stock Plzeň připravuje například letákové akce či spotřebitelské soutěže.
Amundsen vodka byla uvedena na trh v roce 2000 a stala se jedním z nejvyhledávanějších produktů ve své kategorii. Například jen v loňském roce se prodeje čisté Amundsen vodky zvýšily o 6 % a přesáhly jeden milion litrů. Amundsen vodka je podle údajů agentury Data Servis třetí nejprodávanější vodkou v gastronomii s tržním podílem zhruba 10,5 % (na první příčce je Božkov vodka s podílem 27,5 %). Stock Plzeň je přitom s portfoliem značek Božkov vodka, Amundsen vodka a Koskenkorva vodka lídrem českého trhu v tomto segmentu.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 24.10.2010 07:17



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka