Call centrum společnosti ČEZ nově řídí Michal Kovařík

Od dubna se ředitelem call centra společnosti ČEZ Zákaznické služby stal Michal Kovařík. Nahradil tak Milenu Linhartovou, která do konce minulého roku řídila úsek Péče o zákazníka. V oblasti obsluhy a péče o zákazníky se pohybuje od počátku své kariéry v roce 1996, kdy v první linii poskytoval ...

Jarní servisní akce AUTO CB

Od dubna se ředitelem call centra společnosti ČEZ Zákaznické služby stal Michal Kovařík. Nahradil tak Milenu Linhartovou, která do konce minulého roku řídila úsek Péče o zákazníka.
V oblasti obsluhy a péče o zákazníky se pohybuje od počátku své kariéry v roce 1996, kdy v první linii poskytoval servis a informace zákazníkům Eurotelu. Časem se vypracoval na nejvyšší manažerské posty. Řídil komerční call centrum, odpovídal za chod společnosti Gold Partner Teleónica O 2.
„Na všech pozicích jsem usiloval o kvalitní komunikaci se zákazníky a poskytování perfektního servisu. S tím přicházím i do ČEZ Zákaznické služby,“ říká Michal Kovařík.
Ve volném čase se věnuje rodině a přátelům, má rád hory, běh, golf a knížky. Má dvě děti.




Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 11.04.2011 07:01



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka