Carrefoure se vyjádřil k reklamě na pohonné hmoty

Jak jsme vám včera slíbili, dnes přinášíme stanovisko společnosti Carrefoure k reklamě umístěné na čerpací stanici u jejího hypermarketu v Plzni.

Jarní servisní akce AUTO CB

Jak jsme vám včera slíbili, dnes přinášíme stanovisko společnosti Carrefoure k reklamě umístěné na čerpací stanici u jejího hypermarketu v Plzni. Slogan hlásá, že nižší ceny v regionu nenajdete. Řada zákazníků reklamu vztahuje i k cenám pohonných hmot. To ale jak se ukázalo není správné. "Tato informace se vztahuje k výrobkům vlastní značky Carrefoure pod názvem číslo 1. Je to značka, která zákazníkovi garantuje tu nejnižší cenu v poměru s kvalitou. Na tom panelu v úvodu je logo této značky a je uvedeno i v závěru. A součástí této informace je panel, který zákazníkovi vysvětluje, co to je značka číslo jedno," řekla tisková mluvčí společnosti Carrefoure Jana Havlíčková. Z tohoto vysvětlení tedy vyplývá, že reklama se na benzin nevztahuje. Je ale otázkou, zda-li to také tak chápou i zákazníci. "Na benzin. Určitě na benzin," shodně prohlašovali motoristé. Hypermarket se hájí tím, že význam značky pod názvem číslo 1 je už mezi lidmi známý. "Tato značka se používá více než rok. Lidé už jí mají v podvědomí," řekla Havlíčková.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 03.02.2005 16:58




0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka