Plzeňský Prazdroj vyhlásil tendr na kreativní agenturu pro Pilsner Urquell

Plzeňský Prazdroj vyhlásil výběrové řízení na hlavního kreativního partnera pro prémiový ležák Pilsner Urquell. Výběrové řízení se týká českého a slovenského trhu, je uzavřené, zúčastní se jej šest agentur.

Cílená propagace v Plzni

Vítěz by měl být znám začátkem dubna letošního roku.

,,Po čtyřech letech spolupráce se slovenskou agenturou Saatchi jsme se rozhodli kreativu značky Pilsner Urquell prověřit,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Prémiová značka sází na vysokou kvalitu i v komunikaci. Její reklamní kampaně či sponzorské sportovní aktivity - zejména olympijské a hokejové, patří k těm nejlepším v oboru. To potvrzují i mezinárodní úspěchy jako je např. ocenění amerického Ads of the World, který vánoční spot z roku 2016 zařadil mezi nejlepší vánoční reklamy na světě. „Vždy se snažíme být ještě lepší a růst dál. Naším cílem je srovnávat se s nejlepšími a nejpřitažlivějšími kreativami na světě. Cítíme, že je teď vhodný čas na to, abychom získali nové silné nápady,“ komentuje tendr Grant McKenzie.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka